• Äldre 6 Mar 20:50
    740 visningar
    4 svar
    4
    740

    Söker partner/förhållande med tjej/kvinna som kan tänka sig leva med flera partners/sexpartners

    Hejsan
    Som min lite flummiga rubrik lyder undrar jag om det finns tjejer som kan tänka sig leva med flera partners? Jag är mycket nyfiken på det och skulle vilja komma i kontakt med personer som är nyfiken på det. Hör av er så kan vi diskutera mera om det. Skulle vara kul om någon svarade.

  • Svar på tråden Söker partner/förhållande med tjej/kvinna som kan tänka sig leva med flera partners/sexpartners
  • Äldre 6 Mar 20:54
    #1

    Skulle tjejen ha flera män då eller är det du som vill ha flera kvinnor?

  • Anonym (Lisen­)
    Äldre 6 Mar 21:22
    #2

    Hade kunnat tänka mig att killen ifråga fick ha andra killar (dock ej tjejer). Alltså måste han vara bi. Själv vill jag ha andra killar eftersom jag är hetero.

  • Anonym (Dirty Dirk)
    Äldre 6 Mar 21:26
    #3
    Mannen34 skrev 2015-03-06 20:50:07 följande:

    Hejsan
    Som min lite flummiga rubrik lyder undrar jag om det finns tjejer som kan tänka sig leva med flera partners? Jag är mycket nyfiken på det och skulle vilja komma i kontakt med personer som är nyfiken på det. Hör av er så kan vi diskutera mera om det. Skulle vara kul om någon svarade.


    Hmmm....jag tror att TS är skitfull och jävligt kåt Skrattande
  • Anonym (tre)
    Äldre 6 Mar 22:25
    #4

    Jag lever och bor ihop där vi är tre. Vad vill du veta? Varför undrar du om detta?

Svar på tråden Söker partner/förhållande med tjej/kvinna som kan tänka sig leva med flera partners/sexpartners