• Anonym (pee)

    Berätta för sambo om fetish (wetting)

    Hej,

    jag är en tjej som så länge jag kan minnas har tänt på wetting (och blöjor). Jag har berättat det för två tidigare pojkvänner (inte den delen med blöjor utan bara wettingen) utan någon speciell respons.

    Mitt nuvarande förhållande har jag haft i 11 år och jag har aldrig nämnt ett ord om detta. Nu har vi det trist i sängen och jag är lite sugen på att berätta och hoppas att han inte äcklas.

    Det hade ju dessutom varit kul att uppleva i verkliga livet.

    Killar, hur hade ni reagerat om ni fått veta detta?

    Hade ni äcklats?

  • Svar på tråden Berätta för sambo om fetish (wetting)
  • tuxxe

    Främst så hade jag blivit glad för att min respektive hade tagit sig mod till att ta upp det.

    Grejjen blöjjor kanske kan vara lite känsligare men jag hade lyssnat och velat prata med henne om det för och se om vårt samspel hade gett oss utrymme för att utforska dessa kinks....

  • Anonym (Förklaring)

    Kan du inte förklara exakt hur du menar med wetting? Google kunde inte hjälpa mig förstå

  • Anonym (pee)
    Anonym (Förklaring) skrev 2015-03-07 16:37:14 följande:

    Kan du inte förklara exakt hur du menar med wetting? Google kunde inte hjälpa mig förstå


    Googla på omorashi
  • Anonym (pee)
    Anonym (Förklaring) skrev 2015-03-07 16:37:14 följande:

    Kan du inte förklara exakt hur du menar med wetting? Google kunde inte hjälpa mig förstå


    Googla på omorashi
  • Anonym (pee)
    tuxxe skrev 2015-03-07 14:40:58 följande:

    Främst så hade jag blivit glad för att min respektive hade tagit sig mod till att ta upp det.

    Grejjen blöjjor kanske kan vara lite känsligare men jag hade lyssnat och velat prata med henne om det för och se om vårt samspel hade gett oss utrymme för att utforska dessa kinks....


    Tack för svar! Ja blöjor hade inte varit det jag nämnt först Utan de andra delarna för att se om det redan där är tvärstopp eller om chans finns att jag kan få prova nåt.
  • tuxxe
    Anonym (pee) skrev 2015-03-07 18:34:28 följande:

    Tack för svar! Ja blöjor hade inte varit det jag nämnt först Utan de andra delarna för att se om det redan där är tvärstopp eller om chans finns att jag kan få prova nåt.


    Vill du prata mer om det så är det bara till att pm'a.
  • jesper_78
    Anonym (pee) skrev 2015-03-07 14:32:08 följande:

    Killar, hur hade ni reagerat om ni fått veta detta?

    Hade ni äcklats?


    Hade uppskattat det. Att du gav mig förtroende att berätta något sådant, speciellt efter så länge så tänker jag att det måste suttit väldigt långt inne. Men alla reagerar tyvärr inte så. Svårt för oss här som inte känner honom vet hans reaktion faktiskt.

    Själv hade jag gått igång på det. Jag gillar kisslekar! ;) Det andra hade jag äcklats en smula av, men respekterat.


  • Anonym (inte lätt)

    Får jag fråga hur ofta och när har du blöja på dig?

  • Anonym (I nöd och lust)

    Jag hade blivit glad över förtroendet och lite ledsen att det hade tagit så lång tid, men det är jag det.Förutsättningen är nämligen att du redan tidigt i förhållandet av mig fått reda på att du skulle få göra vad du vill med mig inom vissa tydliga gränser. Dessutom är gränser till för att testas.

    Förutom det hade jag blivit sjukt kåt om du skulle berätta om ett sånt intresse för mig. Jag älskar kisslekar, men går egentligen inte igång på blöjor. Dock hade jag både skaffat blöjor och sett till att du hade fått dem på dig.

  • Anonym (pee)

    Bara att vara väldigt kissnödig eller se någon annan vara det gör att jag går igång. Det är väl inte såååå äckligt? Tänker att jag skulle kunna kolla av läget genom att börja berätta det.

    Vad tror ni om det?

Svar på tråden Berätta för sambo om fetish (wetting)