• Svar på tråden Vi måste stoppa det högerextrema våldet i samhället!
  • Anonym (Kaffedraken)
    KillBill skrev 2015-03-08 20:37:41 följande:
    Smaklöst av dig att kontra med ett annat problem. Det får mig att misstänka att du sympatiserar med nazister som misshandlar gamla pensionärer.
    Det som är smaklöst är enligt mig att Du startar en sådan här tråd på FL, men eftersom du nu har gjort det så hoppas jag att du får svar som passar Dig.
  • Anonym (Kaffedraken)

    När dom högersåkalladeextrema beväpnas sig med ak47 granatkastare, börjar skära halsen av oliktänkare och stena våldtagna kvinnor så kan vi ta dig på allvar.


    I dagens läge känns det bara som ett tragisk försök till provokation.


     

  • Anonym (Kaffedraken)
    Ben66 skrev 2015-03-08 20:44:23 följande:
    Det som är smaklöst är enligt mig att Du startar en sådan här tråd på FL, men eftersom du nu har gjort det så hoppas jag att du får svar som passar Dig.

    Det säger en hel del om dig att du tycker att det är smaklöst att jag vill  belysa att det finns nazister i det svenska samhället som inte drar sig för att misshandla äldre människor såsom utspelades i Åkersberga igår. 

  • Anonym (Kaffedraken)

    Det är fascinerande hur snabbt man får svar av högerextrema på Familjeliv. Jag tror faktiskt att Flashback ligger i lä där.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Det pågår typ 47 invandrarkritiska/islamofomiska diskussionstrådar på FL och när jag startar en tråd för att uppmärksamma att nazister i Åkersberga har misshandlat en äldre man så är jag provokativ och paranoid?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Det är väl inget stort problem idag? Några enstaka galningar bara. Det var betydligt värre på 90-talet. Nazism har dött ut idag.

  • Anonym (Kaffedraken)
    jaghopparhögt skrev 2015-03-08 21:21:23 följande:

    Det är väl inget stort problem idag? Några enstaka galningar bara. Det var betydligt värre på 90-talet. Nazism har dött ut idag.


    Nåja det är bara några veckor sedan det stod knivbeväpnade nazister utanför Expressens redaktion och för ett år sedan hade vi kravallerna i Kärrtorp men jag håller med dig om att det var fler mord på 90-talet.
  • Anonym (Kaffedraken)
    jaghopparhögt skrev 2015-03-08 21:21:23 följande:

    Det är väl inget stort problem idag? Några enstaka galningar bara. Det var betydligt värre på 90-talet. Nazism har dött ut idag.


    Nazismen är tyvärr i högsta grad levande men har blivit mer disciplinerad och organiserad.

Svar på tråden Vi måste stoppa det högerextrema våldet i samhället!