• Anonym (kär)

    Hur göra en kille galet kåt??

    Jag har nyligen börjat träffa en kille som jag har pratat med hur länge som helst. till en början när vi pratade så var det bara kompissnack men närmre "slutet" så började vi inse att vi faktiskt gillade varandra. Nu har vi träffats eller dejtat i ca 2 veckor kanske och har haft sex några gånger. (det är inte alltid som vi ses hemma osv )

    Just nu är vi inne i den här lilla bubblan när vi är kära och kåta och allt är perfekt blabla.. hela den biten pågår nu. Det är alltså inget problem eller så som jag ska komma med nu, men sexet!

    Herregud det är verkligen helt underbart! alltså sexet är bättre än nått annat som jag har varit med om på den fronten. Jag vet inte om det är han som är jävligt bra eller om det är för att jag är kär eller vad det är frågan om. Men sex har aldrig varit så bra som det är nu. Jag är liksom högt uppe och svävar i himlen ovanför dom rosa molnen när vi knullar.

    Det är inte så att han har klagat eller visat något tecken på att han är missnöjd, men jag bara känner att jag inte gör så mycket för honom. Jag vill ju också kunna ge honom lika mycket som jag får. Ibland så känns det bara som att jag tar emot allt som han ger. Jag är bra på att kåta upp honom och så innan men sen blir det som att han tar över. 

    Så nu vänder jag mig till er för att få tips och idéer på vas jag kan göra som får honom att bli helt galen. Vad brukar ni göra på era män? Killar, berätta vad ni älskar att någon gör på er i sängen. 

    Jag har lite problem med att suga av killar tyvärr för jag har ganska liten mun och det känns som att mina tänder är med där. Vilket säkert inte är speciellt skönt så jag brukar undvika att suga av killar, just av den anledningen.

    Men om ni har några tips på grejer som jag kan testa så blir jag verkligen glad! Glad 

  • Svar på tråden Hur göra en kille galet kåt??
  • MaryM

    Min erfarenhet är att killar ÄLSKAR när man blir riktigt kåt som kvinna. Att det är det de går igång på allra allra mest. Så var inte för rädd för att låta honom "pleasa" dig, jag är säker på att han älskar det.
    Sen också, visa att du älskar hans kuk. Både säg det och visa det. Om du inte kan suga eller får ont i munnen snabbt så använd handen och sug på ollonet och framför allt, visa att du blir kåt av det, att du älskar hans kuk.
    En grej jag gjort som de killar jag provat på gillar, tryck upp honom mot en vägg, dra ner hans byxor och sug och smek honom ståendes på knä framför honom och titta upp på honom då och då med lite busig blick. Njut av att känna dig sexig för det är du :)


    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • MrFlex
    MaryM skrev 2015-03-10 15:27:59 följande:

    Min erfarenhet är att killar ÄLSKAR när man blir riktigt kåt som kvinna. 


    Just där har du nog täckt in det mesta:) Precis så är det för mig.
  • Nadezdin

    Tycker själv som kille att det gör väldigt mycket om båda lever sig in i det. Visa att man är kåt med ögonen, ta på varandra, såväl som tjejen smeker sig själv om brösten, biter sig i läppen, stöna i öronen, Ja du ser ju själv! Vi killar är oftast ganska så visuella av oss :) vi går igång som f*n på sånt och av inlevelsen från en tjej. För övrigt, Om tjejen blir den som "tar kommendot" under akten får detta mig att spricka av kåthet, då hon visar hur sugen hon är, en gest på att hon trånar efter mig :D haha! Mums!

  • Pillare
    MaryM skrev 2015-03-10 15:27:59 följande:

    Min erfarenhet är att killar ÄLSKAR när man blir riktigt kåt som kvinna. Att det är det de går igång på allra allra mest. Så var inte för rädd för att låta honom "pleasa" dig, jag är säker på att han älskar det.

    Sen också, visa att du älskar hans kuk. Både säg det och visa det. Om du inte kan suga eller får ont i munnen snabbt så använd handen och sug på ollonet och framför allt, visa att du blir kåt av det, att du älskar hans kuk.

    En grej jag gjort som de killar jag provat på gillar, tryck upp honom mot en vägg, dra ner hans byxor och sug och smek honom ståendes på knä framför honom och titta upp på honom då och då med lite busig blick. Njut av att känna dig sexig för det är du :)


  • Anonym (Man)
    MaryM skrev 2015-03-10 15:27:59 följande:

    Min erfarenhet är att killar ÄLSKAR när man blir riktigt kåt som kvinna. Att det är det de går igång på allra allra mest. Så var inte för rädd för att låta honom "pleasa" dig, jag är säker på att han älskar det.
    Sen också, visa att du älskar hans kuk. Både säg det och visa det. Om du inte kan suga eller får ont i munnen snabbt så använd handen och sug på ollonet och framför allt, visa att du blir kåt av det, att du älskar hans kuk.
    En grej jag gjort som de killar jag provat på gillar, tryck upp honom mot en vägg, dra ner hans byxor och sug och smek honom ståendes på knä framför honom och titta upp på honom då och då med lite busig blick. Njut av att känna dig sexig för det är du :)


    Helt rätt.
  • Anonym (Man)

    Jag vet inte varför det är så och det är hemskt löjligt, men män brukar betrakta sina penisar som om det vore själva kvintessensen av dom själva. Det finaste du kan säga till en man är att du älskar hans kuk.

  • mtboy

    Som MaryM skriver, visa dig galet kåt själv på din kille. Dessutom, nån gång emellanåt på morgonen fråga om han vill ha sex före eller efter frukost.

  • Anonym (kär)

    Tack för era tips. Att "visa" hur kåt jag är och hur mycket jag vill ha honom är inget som jag gömmer och han är garanterat medveten om det. 

    Sen till det här med att ta kommandot, det kan jag ofta göra till en början och jag har märkt att ha tycker om det. Det brukar bli lite som en kamp eller tävling mellan oss har jag märkt ibland om vem som "bestämmer" haha. Något som jag inte ser som en nackdel, tycker att det är kul att retas lite och styra det hela eftersom jag i andra sammanhang är ganska tillbakadragen av mig. 

    Kanske borde berömma hans kuk som någon nämnde. Det har jag inte direkt gjort för jag vet inte riktigt hur eller när man ska säga något sånt haha, men får testa.

    Men finns det liksom inget man kan göra som gör det extra skönt för honom? Utom att suga. 

  • Pussan

    Killar gillar porr. Killar gillar porrbrudar. Raffa till dig riktigt med minikjol, högklackat,  skinn, lack eller nåt. Eller det har du kanske redan gjort?

  • Anonym (q)

    Man kan ju göra MYCKET med läppar och tunga, även om man har liten mun och är rädd att skada med tänderna... Vet inte vad du har testat, men jag tycker att bara pussa och slicka längs med hela kuken, och ibland över pungen, virvla med tungan långsamt runt ollonet osv, brukar vara succé. Beror kanske på hur känslig killen är förstås. Men min erfarenhet är att håller man på så en tjugo minuter, liksom mjukt och försiktigt, blir de helt tokiga. Jag brukar först kyssa mig ner över bröstkorgen, och sen lägga ner huvudet och ligga så att jag nästan nuddar hans ollon med munnen, så att han känner värmen när jag andas där bara. Överlag sånt, att lite retsamt dra ut på det, närma sig lite i taget och få honom att längta efter beröringen, det brukar ge sjukt bra resultat.

Svar på tråden Hur göra en kille galet kåt??