• Äldre 14 Mar 20:41
    3192 visningar
    16 svar
    16
    3192

    får inget mer :(

    Hej på er alla där ute.

    Jag har ett stort problem jag inte vet hur jag ska lösa.

    Det är så sedan 3 år tillbaka så har jag haft sex med min fru max 15 gånger. från början var vi som 2 små kaniner.

    Oftas när jag försöker så stöter hon bort mig.

    Jag sitter oftas själv på kvällarna då hon springer ut o kommer hem runt 23.00 på kvällen.

    Flera gånger har jag försökt sitta här vid datorn o hetsa upp mig själv men klarar inte av det :( jag går snart av på mitten.

  • Svar på tråden får inget mer :(
  • Äldre 14 Mar 20:43
    #1

    Hon tänder mest troligt inte på dig längre.

  • Äldre 14 Mar 20:50
    #2

    jag har frågat henne om hon inte gör det men får svar att det gör hon visst det:(

  • Äldre 14 Mar 21:13
    #3

    Jag vill inte låta så hård nu, men då hade hon väl troligtvis velat ligga med dig. De flesta kvinnor är inte ärliga om detta för de vill inte såra för att de ändå älskar partnern. De vill bara inte ha sex med er.

    Det kan väl iofs vara värt att se över om hon går på hormonella preventivmedel och testa avbryta eller byta till annat. Om det inte beror på det så är det tyvärr nästan garanterat att hon helt enkelt inte tänder på dig mer. Det är tyvärr inget ovanligt att kvinnan slutar tända på sin man i ett långt förhållande :/

  • Äldre 14 Mar 21:18
    #4

    oki :(  tack för du är ärlig

    ska man då leva ett liv utan sex eller hur ska man göra ??

  • Äldre 14 Mar 21:36
    #5
    ior1978 skrev 2015-03-14 21:18:29 följande:

    oki :(  tack för du är ärlig

    ska man då leva ett liv utan sex eller hur ska man göra ??


    Jadu, inte lätt det där. I ett långt förhållande där kvinnans lust tycks dö ut så är det oftast riktat mot just den mannen, samtidigt som hon ofta inte har lust till andra män heller. Men blir det en separation så är det nästan säkert att hennes sexdrift får ett uppsving, trots att hon i förhållandet inte brytt sig om hon aldrig har sex igen varken med den egna mannen eller någon annan... Man kan väl bara utgå ifrån att det beror på slentrian till största del. Sex är så lättillgängligt att det blir tråkigt. Du behöver nog göra något radikalt. Ändra klädstil, börja träna och ta hand om ditt utseende mer, ställ ett ultimatum, skaka om henne lite, hon är FÖR trygg. Dessa saker är det enda jag kan komma på. Bara du vet vad du tycker det är värt att göra och ändra på, hur pass viktigt ett fungerande sexliv är för ditt välmående.
  • Äldre 14 Mar 21:47
    #6

    Jag beklagar verkligen situationen.. Såhär ska det ju inte behöva vara.. Hur mycket är din fru villig att prata om det? Misstänker du att hon kanske är otrogen? Vad gör hon ute på kvällarna? Har du pratat om hur jobbigt det är och evt svårt det är att hålla dig till hennw (inte gå och vara otrogen)? Hur är relationen annars, har ni någon närhet i relationen annars? Djupa samtal, roligt tillsammans, skratt och tårar, fysisk närhet etc..

  • Äldre 14 Mar 21:54
    #7

    jodå roligt har vi o långa diskutioner har vi. Skulle hon vara otrogen ? kanske men tror inte på de:( Men tråkigt är det o sitta här o vara mys sugen o k*t som vanligt:(

  • Äldre 14 Mar 22:41
    #8

    Hon kanske känner sig ouppvaktad? Var lite romantiskt ett tag och se om nåt händer. Köp med blommor hem. Gör frukost på sängen. Gör fint hemma nån dag som en överraskning. Kan väcka nya kärlekskänslor hos henne och i nästa steg lust.

  • Äldre 14 Mar 22:49
    #9

    Vad gör hon när hon springer ut på kvällen och kommer hem vid 23-tiden?

  • Anonym (Tjeje­n)
    Äldre 18 Mar 18:41
    #10

    Vet hur det känns :(  vet inte något tips bara :( 

  • uddakv­inna
    Äldre 19 Mar 06:21
    #11

    Vad gör hon när hon springer it på kvällen.

    Varför följer du inte med it ovh springer.

    Om ho säger nej att jon vill springa själv så ska du bli misstänksam eftersom hon kanske har någon annan hon knullar med.

  • Anonym (troli­gtvis)
    Äldre 31 Mar 22:43
    #12

    Troligtvis njuter hon inte av sexet och får inte orgasm. Vem vill ha sex som inte tillfredsställer en??

  • uddakv­inna
    Äldre 1 Apr 05:58
    #13

    Jösses va felstavningar det blev.

    Följ med ut o spring.

    Nekar hon o vill ut själv så ska du bli misstänksam och troligtvis har hon någon annan.

    Följ efter dolt.

    Kolla hennes kläder om det är så att hon kanske har sperma i trosorna om hon säger att hon löptränar så kolla om hon är dyngsvettig efter löpturen.

    Häng med ut o spring varje gång.

  • StarDu­zt
    Äldre 6 Apr 14:26
    #14
    "Vad gör hon när hon springer it på kvällen."

    Hon har naturligtvis sex med någon annan dåre
    och är "mätt" när du väntat in henne o hon kommer hem
  • Anonym (lira)
    Äldre 10 Apr 10:05
    #16

    Hon kanske inte mår bra, av någon anledning. Det behöver inte ha med dig att göra. När man mår dåligt, känner man inte för sex. Har du frågat henne varför, hon inte vill...

Svar på tråden får inget mer :(