• Ariella

    Från 94 kg till 74 kg

    Dagens vikt är 94 kg. I sommar ska jag ha tappat 20 kg och sen stanna där. Skall köra 2 stenhårda månader och sen jobba på att hålla vikten. Skall skriva in dagens vikt här varje dag i 2 månader. 

    Dagens vikt: 93,5kg.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-15 13:53
    (Menade startvikt 94. Dagens vikt 93,5)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-15 13:54
    173 cm och 25 år

  • Svar på tråden Från 94 kg till 74 kg
  • Fantasilös

    Jag har samma mål! Är 174 cm, tror jag väger 84-85 nu men ska ner till max 72kg. Äter lchf, väldigt strikt. Ska snart börja träna på gym:)

  • Ful Anka

    Oj, så mycket på så kort tid. Tänk på att huden kanske inte hinner att återhämta sig. Ska bli intressant att följa viktnedgången.
    Hur ska du hantera orsaken till att du har sådan övervikt då? Det är ju uppenbart att du har något osunt förhållande till ditt nuvarande matintag.


    This is my life and I don't care
  • Elisa82

    Jag är med! Hoppas nå mitt mål till sommaren som är 73 kg.

    Startvikt: 102,6 kg

    Dagens vikt: 89,7 kg

  • Ferr

    Hur har ni gått tillväga, ni som redan gått ner? Behöver tappa en del här med!

  • Elisa82

    Jag har tagit bort godis, glass och kakor vilket jag kunde stoppa i mig varje dag förut. Äter heller inte smörgåsar längre. Försöker ta sallad istället för potatis, ris och pasta men är inte stenhård med det. Har börjat träna 4 ggr/veckan, blandat kondition och styrka.

  • jenni82

    Jag hoppar in här med!


    173cm och.... 87jävla kg.
    Har gått upp 15kg på ett år!

    Vill ner pronto, innan sommaren.
    Planen är havegrynsgröt, knäckebröd och en jäkla massa promenader!

  • Ariella

    Åh vad kul med respons och att fler vill vara med. Fick nu ännu mer motivation. KUL!!


    Idag har gått väldigt bra för mig! Lycka till alla! :)

  • Ariella
    Ful Anka skrev 2015-03-15 15:55:55 följande:

    Oj, så mycket på så kort tid. Tänk på att huden kanske inte hinner att återhämta sig. Ska bli intressant att följa viktnedgången.
    Hur ska du hantera orsaken till att du har sådan övervikt då? Det är ju uppenbart att du har något osunt förhållande till ditt nuvarande matintag.


    Ja vi får se hur det går :) Ja jag har ett osunt förhållande till mat . Det stämmer och jag ska försöka ändra på det helt enkelt. 
  • Ful Anka
    jenni82 skrev 2015-03-15 18:16:04 följande:

    Jag hoppar in här med!


    173cm och.... 87jävla kg.
    Har gått upp 15kg på ett år!

    Vill ner pronto, innan sommaren.
    Planen är havegrynsgröt, knäckebröd och en jäkla massa promenader!


    Bra där, glöm inte vätska. Drick mycket och variera så du inte lessnar.
    This is my life and I don't care
Svar på tråden Från 94 kg till 74 kg