• Anonym (oense­)
    Äldre 15 Mar 18:45
    1155 visningar
    5 svar
    5
    1155

    Jag vill, han läser om ekonomi samtidigt

    Jag har väldigt svårt att komma. Jag måste oftast ta hjälp av leksaker. Min sambo klagar ofta på att jag inte vill ha Sex. Nu på senaste tiden har min lust ökat. Jag kan gärna tänka mig 2 ggr om dagen.

    Idag kom vi hem från mina föräldrar och jag talade om att jag var sugen. Han brydde sig inte och fortsatte läsa om ekonomi här på FL.

    Efter ett tag tog jag fram min dildo och började leka bredvid honom i sängen. Han brydde sig inte ett Skit. Han läste husköp och reagerade inte ens. Skulle jag göra samma sak mot honom skulle det bli ett jävla liv

    Nu fick jag dra i honom för att han skulle hjälpa mig.

    När jag var klar, tog han sin mobil och fortsatte läsa ekonomitråden

    Här försöker man, men man får inte mycket gehör

    Är det så att mannens orgasm är viktigare än kvinnans? Jag kommer inte ens hälften av gångerna vi har Sex.

  • Svar på tråden Jag vill, han läser om ekonomi samtidigt
  • Anonym (?)
    Äldre 15 Mar 18:50
    #1

    Har nog bara med din kille att göra. Min pojkvän skulle aldrig sluta förrän jag kommit, om jag inte säger att jag inte vill komma. Tycker han att sexakten är slut när bara han kommit?

  • Anonym (oense­) Trådstartaren
    Äldre 15 Mar 18:57
    #2
    Anonym (?) skrev 2015-03-15 18:50:27 följande:

    Har nog bara med din kille att göra. Min pojkvän skulle aldrig sluta förrän jag kommit, om jag inte säger att jag inte vill komma. Tycker han att sexakten är slut när bara han kommit?


    Ja, vi brukar inte fortsätta eftersom han inte är sugen längre. Ibland kan han hjälpa mig.
  • Äldre 15 Mar 19:05
    #3

    Låter som en väldigt egoistisk älskare. Du gör ju ditt för att det ska gå, du försöker. Han verkar ju skita i vilket bara han fått spruta. Hade aldrig orkat stanna i ett sådant förhållande. Sex är ett givande och tagande och älskar man personen så vill man väl att den skall ha det lika skönt som en själv?


    Hade jag legat och lekt med mig själv med min partner bredvid så hade han blivit riktigt het på gröten även om han inte var sugen på sex innan. Hade han varit för trött eller inte velat av någon annan anledning så hade han ändå hjälpt mig komma, precis som jag hjälper honom dom gånger jag inte har sexlust eller inte kan av någon anledning.


    Visst finns det gånger man kanske inte har lust alls att hjälpa den andre, vid migrän eller likande men det är extremt ovanligt. Den andre tar då inte illa upp eftersom det är just ovanligt.

  • Anonym (?)
    Äldre 15 Mar 19:26
    #4
    +1
    Anonym (oense) skrev 2015-03-15 18:57:51 följande:
    Ja, vi brukar inte fortsätta eftersom han inte är sugen längre. Ibland kan han hjälpa mig.
    Fast om han vet att han tappar lusten till den grad att han inte kan göra nåt för att hjälpa dig så får han väl se till att du kommer först då?
  • Äldre 15 Mar 21:50
    #5

    precis så! Jag gör nästan alltid allt vad min älskare önskar sig, vill han ha mig i svarta lackstövlar så får han det, vill han binda mig på matbordet så får han det (gärna!) vill han ha en avsugning så får han det, men det är underförstått och självklart att jag ska få komma först. För när en karl har sprutat så är det liksom färdigt. Det är rent fysiskt betingat och ingenting man kan eller ska försöka göra någonting åt.

Svar på tråden Jag vill, han läser om ekonomi samtidigt