• Äldre 16 Mar 21:10
    5807 visningar
    9 svar
    9
    5807

    Jag är en änglamamma som bloggar, gör du?

    Jag tänkte kolla om det finns fler änglamammor där ute som bloggar.

    Jag har förlorat två små änglar 2014 och skriver om hur livet som änglamamma är, om sjukdomen jag nu fått veta att jag har. Tankar, sorgen, frågorna, ja allt.

    Tipsa gärna era bloggar här.
    Vill veta hur ni har det, hur ni hanterat sorgen, hur ni ser på livet.

    Min blogg heter:
    www.ceciliad.blogg.se

    Vad heter din?

  • Svar på tråden Jag är en änglamamma som bloggar, gör du?
  • Äldre 29 Mar 21:02
    #1

    Hej 
    Jag beklagar verkligen allt hemskt ni gått igenom. Har själv inte förlorat några barn, va inne på din blogg och läste allt du skrivit. Du skriver verkligen jätte fin om dina änglabarn.

    Styrkekramar.

  • Äldre 31 Mar 23:30
    #2

    Läst lite sv din blogg... Finns inga ord beklagar så.

    Har ett MF i v. 6 och ett ma i v17/18 han hade dött v13/14

    Bloggar om dels mitt ma framförallt men även om livet i övrigt på www.urenbrudssynvinkel.bloggplatsen.se

  • Äldre 5 Apr 09:01
    #3
    sarax skrev 2015-03-29 21:02:46 följande:

    Hej 
    Jag beklagar verkligen allt hemskt ni gått igenom. Har själv inte förlorat några barn, va inne på din blogg och läste allt du skrivit. Du skriver verkligen jätte fin om dina änglabarn.

    Styrkekramar.


    Tack snälla.

    Kramar
  • Äldre 6 Apr 13:48
    #4
    urenbrudssynvinkel skrev 2015-03-31 23:30:15 följande:

    Läst lite sv din blogg... Finns inga ord beklagar så.

    Har ett MF i v. 6 och ett ma i v17/18 han hade dött v13/14

    Bloggar om dels mitt ma framförallt men även om livet i övrigt på www.urenbrudssynvinkel.bloggplatsen.se


    Tack. Ja ska sätta och läsa din blogg också.
    beklagar för er med.
  • Äldre 10 Oct 20:23
    #5

    Jag blev en änglamamma 2015-10-04 de är nog det tyngsta man kan gå igenom.. jag har också startat en blogg i hopp om att kunna bearbeta allt de här svåra. Vi får kämpa tillsammans. Min blogg är mammatillseth.blogg.se kram på er!

  • Äldre 17 Oct 23:16
    #6

    Efter 5.5 månader med en kamp mot en aggressiv sjukdom somnade min dotter in 30/9-2015.

    Jag har bloggat sedan graviditeten;

    gravidmedfragetecken.blogspot.se/2015/10/stilla-sa-stilla.html

  • Äldre 8 Nov 19:10
    #7
    markstrom skrev 2015-10-10 20:23:37 följande:

    Jag blev en änglamamma 2015-10-04 de är nog det tyngsta man kan gå igenom.. jag har också startat en blogg i hopp om att kunna bearbeta allt de här svåra. Vi får kämpa tillsammans. Min blogg är mammatillseth.blogg.se kram på er!


    Hej jag beklagar verkligen det ni gått igenom. Ja vi får kämpa tillsammans, du ska veta att jag lyssnar gärna om du behöver prata, man känner sig så otroligt ensam när man förlorat sitt barn. Som du säger, vi får hjälpa varandra, Syrkekramar
  • Äldre 8 Nov 19:13
    #8
    AnnicaGran skrev 2015-10-17 23:16:19 följande:

    Efter 5.5 månader med en kamp mot en aggressiv sjukdom somnade min dotter in 30/9-2015.

    Jag har bloggat sedan graviditeten;

    gravidmedfragetecken.blogspot.se/2015/10/stilla-sa-stilla.html


    Hej jag beklagar verkligen!! Jag ska gå in och läsa vad du skrivit. Jag lyssnar gärna om du behöver prata. Vi får alla hjälpa varandra. Styrkekramar
  • Äldre 9 Dec 18:55
    #9

    Födde en liten flicka den 26 november i vecka 41. när vi kom in till förlossningen redo att föda vårt barn kunde de inte hitta något hjärtljud. Livet känns oerhört tungt och orättvist, hemskt att så många förlorar sina små. Startade en blogg för att få skriva av mig och få ut en del av mina känslor.

    www.nouw.com/änglabarn

Svar på tråden Jag är en änglamamma som bloggar, gör du?