• Anonym (TS)

    Ytlig tråd här: Men hur ser er drömtjej/drömkvinna ut?

    Mest på skoj. Men hur ser kvinnan ut som tänder er som bara den?

  • Svar på tråden Ytlig tråd här: Men hur ser er drömtjej/drömkvinna ut?
  • kivirush

    Ja, min drömtjej är mellan 150-160 smal men tränad Så att hon har en snygg platt mage. Tränad men inte stor rumpa. B-C kupa på brösten som ska vara fasta och gärna lite toppiga. Långt hår, gärna rött. Tatueringar och piercingar är snyggt. Jag vill ha en 'suicidegirl' (googla om ni inte vet vad det är) som kan vara Business stil med kavaj och kort rak kjol över allt det alternativa. Vig!


    Säger lite vad jag vill.
  • Anonym (Mats)
    Kereza skrev 2015-03-19 06:57:20 följande:

    Pja, ordet du använde sa väl allt; "detta" 

    "Detta föremål förefaller vara en passande representation av det jag vill ha på min arm och visa upp"

    Du vill ha en sak, inte en människa, alltså?

    ...för du menar troligen inte "Detta vill jag gifta mig med så att jag kan penetrera det" eftersom vigsel knappast är nödvändigt - eller en garanti - för det (?) 


    Varför är du så bitter?
  • Anonym (tycker)

    De flesta vanliga naturliga kvinnor ser ut som drömkvinnor.

  • Anonym (Mats)
    Anonym (tycker) skrev 2015-03-20 17:53:02 följande:

    De flesta vanliga naturliga kvinnor ser ut som drömkvinnor.


    Litet så, ja.
  • Anonym (t)

    Kroppstyp: lite mullig, gärna 
    längd: runt 175cm
    hår: långt blont

  • HäckHäxan
    Anonym (TS) skrev 2015-03-18 22:18:13 följande:

    phpSCFIBU84730.jpg

    Personligen skulle jag gifta mig med detta.


    Absolut vacker! Hade nog också kunnat överväga giftermål där trots att jag inte föredrar blondiner alls
  • knasigapappan

    Vackra ögon. Lite fast blick, ej frånvarande, glad ibland ;) arg ibland ;) , vågar vara lite ofixad, driven lite lite i nåt ... Hobby (vad som helst) ej kampsport eller spel.

    Kvinnlig med lätt drag av en fix till motsats till de "dåliga" dagarna där man är själv om att älska henne ;), kramig, varm, mjuk mot mig, hård ibland. Ej perfekt, Långt hår. Luktar gott.

    Tänker på mig, reflekterar över mig, pratar tillsammans.

    Viktigast... Älskar mig! :)

  • HäckHäxan
    Anonym (Ty) skrev 2015-08-21 21:58:46 följande:
    Stor röv. Det är viktigt för mig. :)
    Men alltså är det verkligen det enda du ytligt kollar på? På riktigt?
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Rocker!)

    Inte för smal, formerna syns men inte för tjock heller, klädd i jeans (när kläderna ska va på,hehe), gärna tatuerad men inte piercad, kombinationen där verkar ju vara vanlig dock. Rockbrud skulle man väl kunna sammanfatta kanske ;)
    Ska inte vara omöjligt att hitta henne men tycker personlighet är viktigare då får hon gärna vara raka motsatsen i utseendet ;)

Svar på tråden Ytlig tråd här: Men hur ser er drömtjej/drömkvinna ut?