• Melinda05

    Följas åt ? Pergotime start Mars 2015

    Hej någon som vill följas åt ? Har precis börjat med pergo tabletter som jag fick utskrivet av gynekologen. Hade varit kul att byta erfarenheter med varandra , och följas åt tillsammans ???? ?

    Kraaam

  • Svar på tråden Följas åt ? Pergotime start Mars 2015
  • Melinda05

    Puff puff igen :) ingen där ute som kan berätta lite om dessa tabletter , och hur höga förväntningar vågar man ha ?

  • Melinda05

    Inga pergopinglor här , som längtar efter en bebis eller som har en "pergo bebis" :) ????

  • Anonym (Lycka till)

    Hej ! Jag blev gravid på andra dubbel kuren , det kommer ska du se????

  • Anonym (Lycka till)

    Ursäkta men mina smileys ser ut att bli frågetecken : )

  • AnSta
    Melinda05 skrev 2015-03-23 20:03:26 följande:

    Inga pergopinglor här , som längtar efter en bebis eller som har en "pergo bebis" :) ????


    Jo, jag längtar verkligen, men det verkar lite hopplöst fastän jag kanske får ägglossning i veckan, o ska mysa med kärestan. Känns bara som det där med barn är något som "alla andra " kan få utom jag. ????
  • AnSta

    Mina me..


    Anonym (Lycka till) skrev 2015-03-25 21:41:51 följande:

    Ursäkta men mina smileys ser ut att bli frågetecken : )


  • Melinda05

    Hej Ansts : ) känner likadant , hade äl för 3 dagar sedan . Jag tog tabletterna från dag 3-7 ... Doktorn sa att jag skulle börja från dag 5 . Men ville inte få en sen ägglossning... så jag började tidigare . Trodde inte ens jag skulle få äl , men jag fick det så nu är det bara och vänta .. men det hade varit för bra för att vara sant .. att bli gravid efter ett försök .. Har ni försökt länge ?

  • AnSta

    Både ja o nej. Vi kan inte ses så ofta så detta är min andra pergotimedos, enkelkur. Om jag har tur får jag ÄL imorn ell på onsdag, o då ligger det iaf några simmare o väntar isf. =)Men det är ingen idé att testa med stickor för min del då min gyn säger att jag har de där "pärlbands"-äggstockarna som är så kännetecknande för PCOs tydligen. O då blir ÄLstickorna lätt lite missvisande. Plus att jag har en 4cm cysta (inte med äggblåsor i) som ligger o stör lite, tror jag.

    Du själv då?

  • Anonym (barnlängtan)

    hejsan.
    jag ska börja med min första pergotime kur nästa månad.

    Fick ni biverkningar av den? var ni tvungna att åka å göra vul dag 10-12?

Svar på tråden Följas åt ? Pergotime start Mars 2015