• gnidde

    midjemått

    Vad har du för midjemått? Och längd/bmi? Om du är stor vet du varför iaf? Och om du är smal vad är ditt bästa "smaltips" om du har nåt? Skriv midjemått osv. Kan finnas tips för feta som vill bli smala och smala som vill växa. Är du nöjd? Om inte varför? Hur ser du som har en smal midja på de som är 20 cm större och vice versa. Hur ser du med tex 60 cm på att ha 90 tex cm eller tvärtom. Bara exempelmått.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden midjemått
  • Mascaraklumpar

    61 cm, 173 lång och BMI ~20. Tips: föds med rätt gener.

  • glutten

    Har typ 80 i midjemått, 163cm lång och väger ca 57. Fullt normal kroppsbyggnad, åt det smala hållet, men någon markerad midja har jag aldrig haft. Säger som ovan: det gäller att födas med rätt gener.

  • Anton Chigurh

    85 cm i midjemått, BMI på.....24, har jag för mig. Mer än nöjd.

    Bästa smaltips !!!  Ge fan i att banta. Lägg om ditt liv. 

    Kram //Antonshiny.gif


    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • ummsumaya

    68-69 cm i midja.

    Bmi på 22, 168cm lång.

    Nöjd. Gått ner mycket i fettprocent och ligger bra till. Lagt på mig i muskler också så jag tror inte ett skvatt på den värdelösa bmi kurvan, när det kommer till att vara ripped.


    "The human thinks he is superior, but forget that he was once a drop of semen"
  • K grrl

    Har ett midjemått på ca 66-67, BMI 21 och är 174 cm lång. Jag är nöjd. Har styrketränat konsekvent, bulkat medvetet och är stark och mer muskulös än vad jag var när jag vägde så här mycket sist (då med 71-72 i midjemått). Har t ex fått rumpa.

    Jag har varit helt besatt av mitt midjemått. Har nu insett att de där centimetrarna inte gör så mycket. Det är så snyggt med vältränad rygg och välformad rumpa, och har man det så ser man ut att ha en timglasfigur även om midjan är rätt bred i relation till höfterna.

  • gnidde
    Mascaraklumpar skrev 2015-03-19 21:23:46 följande:

    61 cm, 173 lång och BMI ~20. Tips: föds med rätt gener.


Svar på tråden midjemått