• Äldre 20 Mar 07:40
    9094 visningar
    213 svar
    213
    9094

    BF under hösten 2015 runt Trollhättan

    Hej!

    Är vi fler som är gravida i eller runt Thn? Hade varit kul att följas åt lite :) Hoppas någon hittar hit!

    Här kommer det förhoppningsvis en oktoberbebis! :)

  • Svar på tråden BF under hösten 2015 runt Trollhättan
  • Äldre 20 Mar 19:57
    #1
    KaDa89 skrev 2015-03-20 07:40:33 följande:

    Hej!

    Är vi fler som är gravida i eller runt Thn? Hade varit kul att följas åt lite :) Hoppas någon hittar hit!

    Här kommer det förhoppningsvis en oktoberbebis! :)


    Hej, jag bor i lidköping och min bf är i början av november om jag räknat rätt ,:) ska till mvc för inskrivning på tisdag :)
  • Äldre 21 Mar 09:47
    #2
    Sandra1992 skrev 2015-03-20 19:57:53 följande:

    Hej, jag bor i lidköping och min bf är i början av november om jag räknat rätt ,:) ska till mvc för inskrivning på tisdag :)


    Va roligt! Jag ska på inskrivning på fredag :) och om jag räknat rätt har BF i slutet på oktober :)

    Välkommen hit Sandra!
  • Äldre 21 Mar 11:51
    #3
    KaDa89 skrev 2015-03-20 07:40:33 följande:

    Hej!

    Är vi fler som är gravida i eller runt Thn? Hade varit kul att följas åt lite :) Hoppas någon hittar hit!

    Här kommer det förhoppningsvis en oktoberbebis! :)


    Hej och Stort Grattis till ditt plus

    Kul med ngn mer i Trollhättan

    Jag väntar mitt första barn och är i vecka 10 (9+3) har BF den 20/10, var på mitt andra UL igår och fick se hjärtat slå, har försökt få mitt lilla gryn i 14 år nu, och har 2 utomkved, 2 missfall och 4 IVF försök i bagaget, så lyckan är total nu..., hur långt gången är du?, första barnet?,

    Såg på din profil att jag ngt äldre än dig, men det kan ju vara kul att dela graviditeten med varandra iaf
  • Äldre 21 Mar 11:58
    #4

    Väntar andra barnet med BF 23 oktober. :) Bor i Trollhättan.


    Vera 130923 | Läs tinastandar.blogg.se
  • Äldre 21 Mar 12:06
    #5
    tjockobbe skrev 2015-03-21 11:58:03 följande:

    Väntar andra barnet med BF 23 oktober. :) Bor i Trollhättan.


    Stort Grattis till ditt plus

    skiljer bara ett par dagar på oss då

    Hur mår du i graviditeten?, syns det ngt på dig än?,

    jag hade en period ganska nyligen där alla symptom försvann, därav att jag fick ett andra UL, men nu är dom tillbaka med besked o min mage... ja den syns hyfsat redan, dock inte den där fina gravidmagen än :-/
  • Äldre 21 Mar 16:17
    #6
    cicci70 skrev 2015-03-21 11:51:19 följande:

    Hej och Stort Grattis till ditt plus

    Kul med ngn mer i Trollhättan

    Jag väntar mitt första barn och är i vecka 10 (9+3) har BF den 20/10, var på mitt andra UL igår och fick se hjärtat slå, har försökt få mitt lilla gryn i 14 år nu, och har 2 utomkved, 2 missfall och 4 IVF försök i bagaget, så lyckan är total nu..., hur långt gången är du?, första barnet?,

    Såg på din profil att jag ngt äldre än dig, men det kan ju vara kul att dela graviditeten med varandra iaf


    Åh grattis!!! :) Va fantastiskt!! Ett år med försök och nu blev det ett plus. Det är första barnet och enligt mina beräkningar har jag BF 21:e oktober men jag tror att jag kanske kommer bli tillbakalutad men vet inte. Min mens har alltid varit superoregelbunden så väldigt svårt att veta. Jag har bara vetat i tre dagar än så länge så det har inte sjunkit in än! :) jag har inskrivningssamtal nästa fredag så då vet jag mer, hoppas jag! :) Gud va kul att fler hittar hit!! :)
  • Äldre 21 Mar 16:18
    #7
    tjockobbe skrev 2015-03-21 11:58:03 följande:

    Väntar andra barnet med BF 23 oktober. :) Bor i Trollhättan.


    Grattis och välkommen hit! Om jag har räknat rätt så har jag BF 21:e oktober och det blir mitt första barn. Har en bonus på 3 år :)
  • Äldre 21 Mar 16:34
    #8
    KaDa89 skrev 2015-03-21 16:17:13 följande:

    Åh grattis!!! :) Va fantastiskt!! Ett år med försök och nu blev det ett plus. Det är första barnet och enligt mina beräkningar har jag BF 21:e oktober men jag tror att jag kanske kommer bli tillbakalutad men vet inte. Min mens har alltid varit superoregelbunden så väldigt svårt att veta. Jag har bara vetat i tre dagar än så länge så det har inte sjunkit in än! :) jag har inskrivningssamtal nästa fredag så då vet jag mer, hoppas jag! :) Gud va kul att fler hittar hit!! :)


    jag har vetat sen den 7/2

    Vilken MVC ska du gå på?, jag går på den vid torget, fick världens underbaraste barnmorska ska dit på onsdag igen.... vart i thn bor du?, jag bor vid karlstorp/kronogården
  • Äldre 21 Mar 16:47
    #9

    Jag ska gå på den vid torget jag med, vet inte alls vilken barnmorska än men på fredag vet jag :) :) jag bor också kronogården fast längst ut på kanten nästan mot lextorp! :)

  • Äldre 21 Mar 16:56
    #10
    ok, va kul då bor vi hyfsat nära varandra oxå, bor i dom rosa husen vid möllan

    Åh, då hoppas jag du får Anna-Maria hon är så go, hon lyssnar och låter en prata till punkt

    Kanske vi kan bli lattemorsor sen då hahaa
Svar på tråden BF under hösten 2015 runt Trollhättan