• Anonym (jawohl)

    verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr

    Så för någon månad sedan såg jag lite porrsidor här och där i hans historik i sin surfplatta... han påstår att han råkade klicka porreklam som påstås komma i samband med en spelsida han besöker mellan jämna mellanrum..
    Saken är den att den sidan han påstås besöka hade inte blivit sökt efter i samband med porrsidorna.
    Sedan nu gick han in i badrummet för ca en timme sedan och satte på kranen. Smög försiktigt utanpå och hörde liksom runkrörelser (han använder lotion eller barnolja när han runkar) samt att han hade täckt för nyckelhålet (som jag vet att han aldrig gör annars...).
    Hörde även ett tyst grymtande ljud. Då gick jag dit och sa att jag var kissig så hörde jag att hans röst och andning var tung. Då frågade jag om han runkade och han sa nej att han skiter...
    Men saken är den att när jag gick in i badrummet kort efter att han kom ut så luktade det inte skit och han påstod att hans skit inte luktar illa... 
    Jamen visst hur dum tror han att man är liksom?

    Han bedyrar och säger att han inte har runkat överhuvudtaget men bevisen talar ju för att han har det. 

    Varför har han så svårt att tala om det och förnekar att han har det?
    Om vi är i ett förhållande så borde han väl ändå kunna tala om det?
    Och om han nu har behov av att runka till porr så måste det ju innebära att jag inte räcker till, för det är ju en sak om han gör det om jag är sjuk eller av någon annan anledning inte kan ha sex med honom men när han gör det när båda är hemma ja då får man sina funderingar om allt verkligen är som det ska...

    Ursäkta det blev långt, känner mig bara grovt oälskad just nu och kränkt för att han inte kan prata om det...

    Jag vet att han inte sket därinne för det luktade inte skit och han var där säkerligen i tre kvart liksom...

  • Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr
  • Anonym (K)

    Jag tror han inte vill tala om det för dig, eftersom du ogillar det.

    Hade du varit OK med det, så hade det nog inte varit några problem.

  • Anonym (Va?)

    Men herregud måste han redogöra för om han runkar eller inte? Är det förbjudet hemma hos er?

  • Påven Johanna

    Vilket stört beteende. Ditt alltså, inte hans.

  • Anonym (jawohl)

    Ja vi har diskuterat gränser och vi har båda sagt porr inte hör hemma i ett förhållande.

  • Anonym (Blåögd)

    Min man blåljög om porr och runkning till porr i 7 år och jag trodde på honom. Han kallar sig kristen också. Fast det tror jag inte heller är på riktigt. Jag vet exakt hur kränkt du känner dig, man blir liksom inte mer älskvärd av att tjura. Så nu vet du att du har en lögnaktig karl.

  • Anonym (Anna)

    Vad spelar det för roll om han runkar? Jag är i ett förhållande och det betyder inte att jag inte har ett behov av att onanera. Visst älskar jag att ha sex med min kille, och vi har det ofta, men det är inte samma sak som att onanera. Ibland vill jag bara sätta på lite bra porr och pulla en stund. Det betyder inte att han inte räcker till eller att jag inte gillar honom, det är bara en mysig aktivitet som jag vill utföra själv. Jag skulle aldrig kunna vara med någon som inte tillät mig att vara sexuell med mig själv och njuta av mig egna kropp. 

    Jag onanerar till porr själv minst en gång i veckan när min kille är hemma. Det är min stund som jag mår bra av och han har inget problem med det. Varför stör det dig om din kille runkar?

  • helene 355

    men låt stackaren vara ifred. Bara för att han runkar betyder inte de t att han är missnöjd med erat sexliv eller less på dig. runka/onanera kan man göra ändå i ett förhållande (även fast man är jättenöjd med sin sambo).

  • Sug min salta

    Ytterliggare än porr och runktråd... Jag hade blivit tokig om jag inte fick titta på porr och runkat. Då hade hon åkt ut.

  • Anonym (jawohl)

    Vi har sagt att masturbation är naturligt men porr är inte tillåtet, överenskommelse mellan båda parter men verkar som han anser att det bara gäller mig?

Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr