• Anonym (TS)

    Varför anmäler ni inte trådar?!

    Jag anmälde tidigare i dag en tråd som så uppenbart inte var ok. Jag ska inte säga vilken det var men ni som varit här under kvällen och nu på morgonen kanske märker vilken tråd som försvunnit... 

    Men varför i helvete anmäler ni inte?! Ser ni en tråd som uppenbarligen kränker någon så anmäl! Om ni är osäker, anmäl i alla fall så får moderatorerna ta ställning till om tråden ska plockas bort. Men varför i helvete går man in och klagar på hur fel en tråd är men sen anmäler man den inte utan går in nästa dag och klagar lite till om hur kränkande tråden är? 

    Det här bidrar bara till hur sunkigt FL har blvit de senaste åren. Hela forumet är fan i mig ett skämt. 

  • Svar på tråden Varför anmäler ni inte trådar?!
  • Anonym (Hf)

    Av alla tusentals trådar på fl så ska man veta vilken vilken som försvunnit?

  • Anonym (Signatur)

    Det skulle vara omöjligt för en moderator att hantera alla anmälningar. Jag tyckte dom jobbade på detta för senast 1 år sen men nu har de helt gett upp.

  • Anonym (NN)

    Jag anmäler om en tråd går över gränsen. Jag anmälde senast idag en utseendetråd med anonym trådstartare som använde ett foto som gick att spåra till en blogg.

  • Anonym (My)

    Som ovan, det går inte med appen.

    Så sluta svär, du skämmer du dig TS.

  • sextiotalist

    Jag har anmält och fått bort rena rasistiska trådar

  • lövet2

    Jag anmäler rätt mycket, men det verkar som om reglerna inte är så noga längre. OT-inlägg är exempelvis hopplösa att få bort.

  • audio

    En av orsakerna är att jag inte får betalt.
    Vet inte vilken tråd du pratar om.


    Gå och dö. Ärligt talat jag bryr mig inte (Ta det inte personligt)
  • Anonym (Lika anonym)
    Anonym (TS) skrev 2015-03-22 10:33:03 följande:

    Jag anmälde tidigare i dag en tråd som så uppenbart inte var ok. Jag ska inte säga vilken det var men ni som varit här under kvällen och nu på morgonen kanske märker vilken tråd som försvunnit... 

    Men varför i helvete anmäler ni inte?! Ser ni en tråd som uppenbarligen kränker någon så anmäl! Om ni är osäker, anmäl i alla fall så får moderatorerna ta ställning till om tråden ska plockas bort. Men varför i helvete går man in och klagar på hur fel en tråd är men sen anmäler man den inte utan går in nästa dag och klagar lite till om hur kränkande tråden är? 

    Det här bidrar bara till hur sunkigt FL har blvit de senaste åren. Hela forumet är fan i mig ett skämt. 


    Eh, det gör vi ju! Men det tar sån jäkla tid för moderatorerna ibland.
  • Anonym (TS)
    Anonym (My) skrev 2015-03-22 10:42:55 följande:

    Som ovan, det går inte med appen.

    Så sluta svär, du skämmer du dig TS.


    IsDimma skrev 2015-03-22 10:41:56 följande:

    För att det helt enkelt inte går i appen och jag surfar bara i den.


    Dumt att det inte går med appen, det är ju ett rätt ordentligt systemfel! 

Svar på tråden Varför anmäler ni inte trådar?!