• Äldre 22 Mar 21:02
    985 visningar
    1 svar
    1
    985

    Dejtar men vad vill han?

    Hej på er

    Tänker försöka göra detta kortfattat.

    Jag har via nätet träffat en kille och vi har träffats tre gånger under bara denna vecka. Initiativet till träffarna har kommit från oss båda. Med tanke på att han gjort sig besvär att komma sent på kvällen trots att han är trött samt stannat längre än vad som känns "normalt" har jag tolkat det som att han är intresserad. Det tar dessutom ca 30 min att köra mellan oss. När vi skriver så kommer det små hintar som "skulle varit mysigt med sällskap i sängen" osv. Initiativet till att skriva tas av oss båda.

    Grejen är att när vi väl ses så kan jag inte läsa honom. Förutom en kram när vi ses och en när vi skiljs åt så verkat han hålla sig lite på sin kant. På sin höjd så kan han låta sitt ben röra mitt litegrann när vi sitter i soffan. Misstolka mig inte, jag är inte ute efter att vi ska hoppa i säng utan det blir bara svårt att veta var jag har honom då han inte visar några tydliga signaler när vi ses. Vore han inte så snabb på att vilja ses så skulle jag börja tro att intresset inte fanns där. På dejterna har vi setts hemma, suttit i soffan och pratat/sett film.

    Jag kan tillägga att jag på senaste dejten bestämde mig för att ta första steget och lade handen på hans ben när det kändes naturligt och lät den vara där ett tag. Han reagerade varken med att besvara kontakten eller ta bort benet.

    Finns det nåt sätt att förstå vad som kan röra sig i hans huvud.

  • Svar på tråden Dejtar men vad vill han?
  • Anonym (a)
    Äldre 11 Sep 20:19
    #1

    Att dejts på det sättet skulle jsg uppfatta som mest sexuellt el gränslöst. Varför ses hemma o varför så intensivt?

Svar på tråden Dejtar men vad vill han?