• mjo02

    en stor barnlängtan men ingen partner

    jag har haft en väldigt stor barnlängtan i ungefär ett år nu men jag har ingen partner. jag känner att jag kan prata om det och så med mina nära och kära men det känns inte riktigt som dom förstår mig så undrar väl lite om det är någon annan  som känner som jag som man kan snacka med? och förstår en :)

  • Svar på tråden en stor barnlängtan men ingen partner
  • Anonym (Barnkär)

    Ja, men vad har du för kön då?!
    Jag är en kille som längtar efter att ha barn :)

  • mjo02

    jag är en tjej :) 
    hihi var ett litet oväntat svar men kul att höra att killar också kan ha den längtan eftersom man så sällan hör det eller jag tror jag aldrig hört det 

  • Anonym (Barnkär)

    Ja, men det gäller och hitta rätten för att skaffa barn med :). Det är inte lätt nuförtiden. Barn betyder jätte mycket för mig faktiskt.

  • Anonym (E)

    Får jag fråga hur gammal du är? För att veta om du har tiden på din sida eller inte:)

  • mjo02

    jag är 21 och fyller 22 i sommar så jo jag har tid men de hjälper tyvärr inte min barnlängtan och sen vill jag helst va en ung mamma också men det är bara ett önskemål.
    jag håller med riktigt svårt :( det känns som det är omöjligt och tar en evighet också när man längtar efter det så mycket. inte bara efter barn utan också efter hela det livet och bara leva med någon med.

Svar på tråden en stor barnlängtan men ingen partner