• Diskmedel

    Någon som ska gör insemination på Storkkliniken i Danmark med donerade spermier?

    Vilken dag som helst ska jag och min sambo till storkkliniken. Nervöst! Vi har valt att inseminera med donerade spermier. Var står du i fråga om anonym eller kontaktbar donator? Alla är vi olika, men jag vill gärna höra eran ställning.

  • Svar på tråden Någon som ska gör insemination på Storkkliniken i Danmark med donerade spermier?
  • Cissi2801
    Diskmedel skrev 2015-03-23 13:55:19 följande:

    Vilken dag som helst ska jag och min sambo till storkkliniken. Nervöst! Vi har valt att inseminera med donerade spermier. Var står du i fråga om anonym eller kontaktbar donator? Alla är vi olika, men jag vill gärna höra eran ställning.


    Vad kostar det att inseminera på den kliniken i Danmark???

    Jag och sambon är inte där än, men det skulle vara bra och veta...
  • Diskmedel
    Cissi2801 skrev 2015-03-23 16:03:40 följande:
    Vad kostar det att inseminera på den kliniken i Danmark???

    Jag och sambon är inte där än, men det skulle vara bra och veta...
    Det är lite olika priser beroende på om du ska ha donator, kontaktbar eller anonym.

    Men här är pris listan på storkkliniken så du kan kolla själv. se.storkklinik.dk/539/priser

    Jag o min sambo ska göra en insemination när som i dagarna så då vet jag mer vad det kommer kosta. Men som jag räknat ihop själv så kommer det kosta runt 5550 DKK.

    Har du och din sambo försökt länge att få barn?
  • Cissi2801
    Diskmedel skrev 2015-03-24 05:16:47 följande:
    Det är lite olika priser beroende på om du ska ha donator, kontaktbar eller anonym.

    Men här är pris listan på storkkliniken så du kan kolla själv. se.storkklinik.dk/539/priser

    Jag o min sambo ska göra en insemination när som i dagarna så då vet jag mer vad det kommer kosta. Men som jag räknat ihop själv så kommer det kosta runt 5550 DKK.

    Har du och din sambo försökt länge att få barn?
    Nej, skulle vara bra att veta ifall att...
  • Diskmedel
    Cissi2801 skrev 2015-03-27 18:15:29 följande:
    Nej, skulle vara bra att veta ifall att...
    Vi va i Danmark för någon dag sen. För oss kostade det 5550 DKK.
  • Lolita77

    Hej! Undrar bara hur det gått för er? Vad slutade priset på, gick det på första försöket, osv osv? Tacksam för svar, då jag själv står i startgropen ?

  • Diskmedel
    Lolita77 skrev 2015-07-06 17:30:45 följande:

    Hej! Undrar bara hur det gått för er? Vad slutade priset på, gick det på första försöket, osv osv? Tacksam för svar, då jag själv står i startgropen ?


    Hej, sent svar då jag ej har varit inne här på länge. Jo det har gått bra. Det funkade på första försöket för oss, så vi väntar en december bebis ???? för den dagen vi gjorde insemination med donerade spermier så gick vårt pris på 5500 danska kronor.
Svar på tråden Någon som ska gör insemination på Storkkliniken i Danmark med donerade spermier?