• Shibby

    Unga mammor (under 30) i Stockholm, BF hösten 2015

    Tänkte testa att skapa en tråd och se om det finns några andra unga, blivande mammor till hösten 2015.
    Själv är jag kanske inte så jätte ung längre, 24 år, men känner inte så värst många i min egen ålder med barn.
    Så vore roligt om det fanns några fler att lära känna Glad

    Det är första barnet för mig och sambon och är i vecka 13+1, med BF 26 September. 
    Bor i Västerort utanför Stockholm. 

  • Svar på tråden Unga mammor (under 30) i Stockholm, BF hösten 2015
  • MalinAberg90
    Shibby skrev 2015-03-23 16:09:49 följande:

    Tänkte testa att skapa en tråd och se om det finns några andra unga, blivande mammor till hösten 2015.
    Själv är jag kanske inte så jätte ung längre, 24 år, men känner inte så värst många i min egen ålder med barn.
    Så vore roligt om det fanns några fler att lära känna Glad

    Det är första barnet för mig och sambon och är i vecka 13+1, med BF 26 September. 
    Bor i Västerort utanför Stockholm. 


    Hejsan. Jag är 24 år väntar första barnet :)

    Bor i Solna, vart i västerort bor du? :)
  • Shibby
    MalinAberg90 skrev 2015-03-24 07:34:12 följande:
    Hejsan. Jag är 24 år väntar första barnet :)

    Bor i Solna, vart i västerort bor du? :)

    Åh vad roligt! Glad 
    Just nu bor vi i Vällingby men letar alla möjligheter att flytta innan bebis kommer. Ska på lägenhetsvisning nästa vecka, så förhoppningsvis bor vi i Ursvik om ett par månader.. men man vet aldrig hur det går! Tungan ute

    Vilken vecka är du i ?

  • MalinAberg90
    Shibby skrev 2015-03-24 07:47:24 följande:

    Åh vad roligt! Glad 
    Just nu bor vi i Vällingby men letar alla möjligheter att flytta innan bebis kommer. Ska på lägenhetsvisning nästa vecka, så förhoppningsvis bor vi i Ursvik om ett par månader.. men man vet aldrig hur det går! Tungan ute

    Vilken vecka är du i ?


    Jag är i vecka 8 tror jag, har ingen regelbunden mens så vet inte helt exakt. Vilken vecka är du i? :)
  • Shibby
    MalinAberg90 skrev 2015-03-24 07:49:24 följande:
    Jag är i vecka 8 tror jag, har ingen regelbunden mens så vet inte helt exakt. Vilken vecka är du i? :)
    Okej vad roligt Glad jag är i vecka 14 Tungan ute
  • MalinAberg90
    Shibby skrev 2015-03-24 08:44:02 följande:
    Okej vad roligt Glad jag är i vecka 14 Tungan ute
    Åh, vad roligt. Jag längtar verkligen tills veckorna ska gå lite. Har du börjat få lite mage då? :)
  • MalinAberg90
    Shibby skrev 2015-03-24 08:44:02 följande:
    Okej vad roligt Glad jag är i vecka 14 Tungan ute
    Tänkte om du vill fortsätta prata på något annat ställe som är lite lättare? :)
  • Shibby
    MalinAberg90 skrev 2015-03-24 09:01:54 följande:
    Åh, vad roligt. Jag längtar verkligen tills veckorna ska gå lite. Har du börjat få lite mage då? :)
    Om man vet om det så ser man det lite, men har inte berättar för mina föräldrar än och dom har inte frågat, hehe! Tungan ute
  • Shibby
    MalinAberg90 skrev 2015-03-24 09:03:18 följande:
    Tänkte om du vill fortsätta prata på något annat ställe som är lite lättare? :)
    Skickade pm till dig Glad
  • MalinAberg90
    Shibby skrev 2015-03-24 10:26:12 följande:
    Skickade pm till dig Glad
    Vart tog du vägen? Hittade inte dig på facebook :( fått mina pm?
  • Malinfjell

    Hejsan skrivs det fortfarande här? Är iaf 20 snart 21, väntar första barnet är i v 12+3! 
    Bor på fridhemsplan :)

Svar på tråden Unga mammor (under 30) i Stockholm, BF hösten 2015