• Äldre 24 Mar 11:16
    76035 visningar
    233 svar
    233
    76035

    Tjejer! Är ni stolta över er fitta??

    Är ni stolta över Er fitta? Är det viktigt för er att visa upp den och fota den i alla vinklar? Vad vill ni att vi killar ska säga? Har ni dåligt fittförtroende? Vad är det bästa och sämsta med er fitta?
  • Svar på tråden Tjejer! Är ni stolta över er fitta??
  • Anonym (annap­anna)
    Äldre 24 Mar 11:23
    #1

    Jag gillar min fitta. Den ger mig fantastiska orgasmer och sedan är den praktisk att ha, förutom när man ska cykla.

  • en morgon­dröm
    Äldre 24 Mar 11:25
    #2
    +1

    Jag är stolt över den! Det är inte viktigt att fota den i alla vinklar men när jag gör det uppskattas det! Det är alltid trevligt att höra att den gör personen knäppt kåt, eller att den är härligt våt! Jag har bra fittförtroende Och tackar den varje dag att den är en mysig del av mig med sköna smekningar...

  • Pillar­e
    Äldre 24 Mar 11:27
    #3
    Anonym (annapanna) skrev 2015-03-24 11:23:52 följande:

    Jag gillar min fitta. Den ger mig fantastiska orgasmer och sedan är den praktisk att ha, förutom när man ska cykla.


    Hahaha
  • Äldre 24 Mar 11:35
    #4

    Jag tänker nog inte så mycket på att vara stolt över den. Men jag uppskattar att den funkar bra och att den gärna vill vara med...Skrattande Finns inget dåligt med den.

  • Äldre 24 Mar 11:37
    #5
    en morgondröm skrev 2015-03-24 11:25:24 följande:

    Jag är stolt över den! Det är inte viktigt att fota den i alla vinklar men när jag gör det uppskattas det! Det är alltid trevligt att höra att den gör personen knäppt kåt, eller att den är härligt våt! Jag har bra fittförtroende Och tackar den varje dag att den är en mysig del av mig med sköna smekningar...


    Det låter nästan som att din fitta är lite bortskämd morgondröm !! Men det är den säkert värd iofs....
    Anonym (annapanna) skrev 2015-03-24 11:23:52 följande:

    Jag gillar min fitta. Den ger mig fantastiska orgasmer och sedan är den praktisk att ha, förutom när man ska cykla.


    Det där lät spännande. Jag hade faktiskt ingen aning om att det skulle vara opraktiskt att ha en fitta när man cyklar. På vilket sätt?? Borde egentligen vara värre för oss män skulle man kunna tycka, men det fungerar bra på något obegripligt vis. Vart inte vart kulorna tar vägen, men jag sätter mig aldrig på dem i alla fall....
  • Äldre 24 Mar 11:39
    #6
    Neol skrev 2015-03-24 11:37:56 följande:
    Det låter nästan som att din fitta är lite bortskämd morgondröm smile5.gif !! Men det är den säkert värd iofs....

    Det där lät spännande. Jag hade faktiskt ingen aning om att det skulle vara opraktiskt att ha en fitta när man cyklar. På vilket sätt?? Borde egentligen vara värre för oss män skulle man kunna tycka, men det fungerar bra på något obegripligt vis. Vart inte vart kulorna tar vägen, men jag sätter mig aldrig på dem i alla fall....

    Gå ut och sätt dig på en cykel och känn efter vart kulorna tar vägen....*ser bilder i huvudet på detta*
  • en morgon­dröm
    Äldre 24 Mar 11:44
    #7

    [quote=75057763][quote-nick]Neol skrev 2015-03-24 11:37:56 följande:[/quote-nick]

    Det låter nästan som att din fitta är lite bortskämd morgondröm !! Men det är den säkert värd iofs....

    Den ÄR bortskämd! Inget fel med det..

  • en morgon­dröm
    Äldre 24 Mar 11:46
    #8
    Mrs Okänd skrev 2015-03-24 11:39:26 följande:

    Gå ut och sätt dig på en cykel och känn efter vart kulorna tar vägen....*ser bilder i huvudet på detta*


    Me 2!
  • Pillar­e
    Äldre 24 Mar 11:46
    #9
    Mrs Okänd skrev 2015-03-24 11:39:26 följande:

    Gå ut och sätt dig på en cykel och känn efter vart kulorna tar vägen....*ser bilder i huvudet på detta*


    en morgondröm skrev 2015-03-24 11:46:18 följande:

    Me 2!


    Ska jag komma och visa?
  • Äldre 24 Mar 11:48
    #10
    Pillare skrev 2015-03-24 11:46:53 följande:
    Ska jag komma och visa?

    Haha...ja, om du tänker vara naken när du gör det...=)
Svar på tråden Tjejer! Är ni stolta över er fitta??