• Anonym (TS)

    Hon kommer!

    Haft mycket ONS tidigare och tjejer har fått orgasm genom att jag gått ner samt när jag smekt dem. Men aldrig bara via penetration. Jag trodde länge att det var för att jag endast hade ca 18x14 och således inte tillräckligt stor åt något håll. Men nu är jag tillsammans med en tjej och herrejävlar. Hon kommer av enbart in och ut och fort går det. Hon är något äldre en mig och fyfan. Tjejer över 30 är ju bara helt magiskt. :)

    Har tjejer över 30 lättare att komma tror ni?

  • Svar på tråden Hon kommer!
  • Anonym (Tjej)

    Ja tjejer som har lärt känna sin egen kropp har lättare att komma och ju äldre man är desto mer tid har man ju haft på sig även fast det förstås är generellt. Jag är 30+ också och har jättelätt för att komma.

    Tro inte att du inte räcker till, 18x14 är stort. Tycker en tjej att det är för litet så är det något fel på henne, inte på dig.

    18x14 motsvarar typ D-kupa i bröst hos tjejer. Skulle du tycka att det var litet? Nej, bara extrema killar med stora bröst-fetish skulle tycka det.

  • Anonym (a)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-03-25 20:13:27 följande:

    Ja tjejer som har lärt känna sin egen kropp har lättare att komma och ju äldre man är desto mer tid har man ju haft på sig även fast det förstås är generellt. Jag är 30+ också och har jättelätt för att komma.

    Tro inte att du inte räcker till, 18x14 är stort. Tycker en tjej att det är för litet så är det något fel på henne, inte på dig.

    18x14 motsvarar typ D-kupa i bröst hos tjejer. Skulle du tycka att det var litet? Nej, bara extrema killar med stora bröst-fetish skulle tycka det.


    Snopp och bröst går inte att jämföra alls.. wtf.

    Tror för övrigt att de som påstår sig kunna komma enbart med vaginalt sex är lögnare.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-03-25 20:13:27 följande:

    Ja tjejer som har lärt känna sin egen kropp har lättare att komma och ju äldre man är desto mer tid har man ju haft på sig även fast det förstås är generellt. Jag är 30+ också och har jättelätt för att komma.

    Tro inte att du inte räcker till, 18x14 är stort. Tycker en tjej att det är för litet så är det något fel på henne, inte på dig.

    18x14 motsvarar typ D-kupa i bröst hos tjejer. Skulle du tycka att det var litet? Nej, bara extrema killar med stora bröst-fetish skulle tycka det.


    Kan det ha att göra med att man är kär också? Vi kan ligga och hångla/kyssas i soffan som värsta tonåringarna i säkert en timma :) sen igår när jag kom in i henne så tog det kanske..2-3 minuter så kom hon. Endast penetration. Galet :)
  • Underhill

    Njae...tror mer på kombon ålder/erfarenhet + kännedom om sig själv och förmågan att slappna av och njuta utan att tänka på en massa annat krafs när det sexas. Tror annars det är relativt vanligt att INTE komma av enbart penetration än det omvända. Vanligare med klitoris stimulans skulle jag gissa.


    E vi överens så kör vi
  • Anonym (TS)
    Underhill skrev 2015-03-26 08:42:09 följande:

    Njae...tror mer på kombon ålder/erfarenhet + kännedom om sig själv och förmågan att slappna av och njuta utan att tänka på en massa annat krafs när det sexas. Tror annars det är relativt vanligt att INTE komma av enbart penetration än det omvända. Vanligare med klitoris stimulans skulle jag gissa.


    Det tror jag också. Som jag skrev har jag aldrig upplevt att en tjej gjort detta tidigare. Trodde det var mig det var fel på innan. Att det var därför de inte kom. Men sen har jag hört precis som du säger att det är vanligast att komma med smek samtidigt.
  • Underhill
    Anonym (TS) skrev 2015-03-26 08:47:37 följande:
    Det tror jag också. Som jag skrev har jag aldrig upplevt att en tjej gjort detta tidigare. Trodde det var mig det var fel på innan. Att det var därför de inte kom. Men sen har jag hört precis som du säger att det är vanligast att komma med smek samtidigt.
    Det är sällan snorren det är "fel" på vett du, även om den är en del av helheten så klart :)
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (TS)
    Underhill skrev 2015-03-26 08:52:43 följande:

    Det är sällan snorren det är "fel" på vett du, även om den är en del av helheten så klart :)


    Ok. Men kan inte säga att jag egentligen gör något annorlunda med henne jämfört med tidigare tjejer jag varit med.
  • Underhill
    Anonym (TS) skrev 2015-03-26 08:55:27 följande:
    Ok. Men kan inte säga att jag egentligen gör något annorlunda med henne jämfört med tidigare tjejer jag varit med.
    Tror inte jag heller...MEN hon gör saker annorlunda. Dessutom kan ju hon ha lättare för att komma på det viset. Musen har ju muskler som kan användas vett du :)...använder kvinnan sina muskler blir det inte helt sällan skönare för båda och inte minst för henne själv :)
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (TS)
    Underhill skrev 2015-03-26 08:57:44 följande:

    Tror inte jag heller...MEN hon gör saker annorlunda. Dessutom kan ju hon ha lättare för att komma på det viset. Musen har ju muskler som kan användas vett du :)...använder kvinnan sina muskler blir det inte helt sällan skönare för båda och inte minst för henne själv :)


    Hennes muskler känner jag väldigt väl. Hon känns nog tightare än tidigare upplevelser faktiskt.
Svar på tråden Hon kommer!