• Anonym (M)

    Hur mycket "tillåter" du att din partner gråter?

    Till en film, när du säger att du älskar hen, vid personliga sorger osv.

  • Svar på tråden Hur mycket "tillåter" du att din partner gråter?
  • Anonym (undrar)

    Mycket som i antal tillfällen, minuter, decibel eller milliliter?

  • Anonym (MM)

    Jag vill nog inte att min man ska gråta. Ok när nära anhöriga går bort men för övrigt vill jag ha en man som inte gråter för minsta lilla sak och som visar sig som en stark och stabil man.

  • Anonym (M)
    Anonym (undrar) skrev 2015-03-25 21:07:03 följande:

    Mycket som i antal tillfällen, minuter, decibel eller milliliter?


    You pick.
  • green34
    Anonym (MM) skrev 2015-03-25 21:10:13 följande:

    Jag vill nog inte att min man ska gråta. Ok när nära anhöriga går bort men för övrigt vill jag ha en man som inte gråter för minsta lilla sak och som visar sig som en stark och stabil man.


  • Anonym (M)
    alltvarupptaget skrev 2015-03-25 21:23:44 följande:

    han får väl gråta hur fan mycket han vill? män har också känslor. de var den dummaste frågan någonsin


    Jag lade ingen värdering i huruvida det är bra eller dåligt av gråta. Jag bara undrade vad Familjeliv själva anser om det.
  • Anonym (M)
    Anonym (M) skrev 2015-03-25 21:54:35 följande:

    Jag lade ingen värdering i huruvida det är bra eller dåligt av gråta. Jag bara undrade vad Familjeliv själva anser om det.


    Att gråta *
  • Anonym (My)

    Han får gråta när han behöver men å andra sidan skulle jag undra vad som var fel om han bölade till varje Whiskas reklam liksom... Men jag har faktiskt bara sett honom gråta en gång och det var när hans mamma hastigt gick bort.

  • Anonym (M)
    Mrs D skrev 2015-03-25 22:01:02 följande:

    Så mycket han vill.


    Det tycker jag låter bra. Men kan bero på att jag är en mjuk och gråtmild man.
Svar på tråden Hur mycket "tillåter" du att din partner gråter?