• Anonym (Liten)

    Dotter har små bröst

    Min dotter som är 16 (fyller 17 till sommaren) har fortfarande inte fått så mycket bröst. hon har a-kupa men använder alltid push-up så att de ska se större ut.

    Kommer dom växa något mer eller är det försent? Alla andra tjejer i hennes ålder har betydligt större.

  • Svar på tråden Dotter har små bröst
  • Anonym (.)

    nej de snarare så att dem kommer försvinna och växa inåt tills dem, poff - är borta. bäst att boka bröstförstoring med en gång, eller hur?

  • Anonym (.)

    Vad spelar de för roll vad dem andra tjejerna har för storlek på brösetn, bröst växer upp till 20 års åldern om jag minns rätt, ett tips googla.

    Och små bröst är de automatiskt ett problem eller??

  • Giovanna

    Människor har olika stora bröst. Det kan väl inte vara helt obekant? Är detta något som stör dig eller henne? Du har inget att oroa dig över, hoppas din dotter är nöjd med sig själv.

  • Anonym (pro curves)

    du kan ju uppmuntra henne att lägga på mig några kilo så växer antagligen brösten lite också! 

  • Anonym (B)
    Anonym (Liten) skrev 2015-03-25 21:44:09 följande:

    Min dotter som är 16 (fyller 17 till sommaren) har fortfarande inte fått så mycket bröst. hon har a-kupa men använder alltid push-up så att de ska se större ut.

    Kommer dom växa något mer eller är det försent? Alla andra tjejer i hennes ålder har betydligt större.


    Varför oroar du dig?
  • Anonym (Seg_deg)

    Ännu en tröttsam tråd från en som har tråkigt och muckar.

  • Anonym (T)
    Anonym (Liten) skrev 2015-03-25 21:44:09 följande:

    Min dotter som är 16 (fyller 17 till sommaren) har fortfarande inte fått så mycket bröst. hon har a-kupa men använder alltid push-up så att de ska se större ut.

    Kommer dom växa något mer eller är det försent? Alla andra tjejer i hennes ålder har betydligt större.


    Sluta jämföra henne med andra och var stolt och glad för henne som hon är. Hon förtjänar inte att må dåligt för en sån sak, stötta henne istället!
  • Anonym (Mrs X)

    Ännu en tidig fredagstråd men OK...

    Vad spelar storleken för roll?
    OM de inte växer mer, vad tänker du göra då?
    Och slutligen, mycket är arv; hur stora bröst har du själv och har du förändrat dig, eller gäller sånt bara andra?

  • yodi
    Anonym (Liten) skrev 2015-03-25 21:44:09 följande:

    Min dotter som är 16 (fyller 17 till sommaren) har fortfarande inte fått så mycket bröst. hon har a-kupa men använder alltid push-up så att de ska se större ut.

    Kommer dom växa något mer eller är det försent? Alla andra tjejer i hennes ålder har betydligt större.


    tja mina bröst har växt sedan jag var 16, 17 men vad spelar det för roll vad hon har för storlek på brösten?
Svar på tråden Dotter har små bröst