• jesper_78

    Spermakyss?

    Kuksug med sprut i munnen och sen passionerat och hett låta tungorna smekas i en kladdig spermakyss?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spermakyss?
  • jesper_78
    blixtmannen skrev 2015-03-26 00:00:09 följande:

    Vill pröva, men min fru är lite vanilj


    För vanilj för att ens ta sprut i munnen?
  • blixtmannen
    jesper_78 skrev 2015-03-26 06:11:32 följande:
    För vanilj för att ens ta sprut i munnen?
    Jepp
  • Underhill

    Svaren hittills säger mer om kvinnors inställning till kladd än kladdandet i sig :)

    Vad är det som är så äckligt? Svett, kladd o saft blir det ju ändå i olika mängder :)


    E vi överens så kör vi
  • Anonym (gärna sperma)

    Jag röstade att jag inte ens vill prova....för det låter som du menar man skulle ha hela satsen i munnen fortfarande? Jag tar gärna sprut i munnen och visst kan vi kyssas efteråt men då har jag redan svalt. Vi kan skratta lite åt att han känner smaken av sig själv men för mycket sperma skulle bli äckligt tycker jag.

  • A.K.
    Anonym (gärna sperma) skrev 2015-03-26 08:02:14 följande:

    Jag röstade att jag inte ens vill prova....för det låter som du menar man skulle ha hela satsen i munnen fortfarande? Jag tar gärna sprut i munnen och visst kan vi kyssas efteråt men då har jag redan svalt. Vi kan skratta lite åt att han känner smaken av sig själv men för mycket sperma skulle bli äckligt tycker jag.



    Hänger inte med, tar du gärna ett sprut i munnen men du tycker ändå att det är lite äckligt?
  • nakedman

    Tror att det är ganska normal att man for smaka lite på egen sperma när man pussa fru efter hon har suga dig. Samma blir det för henne efter vi har slickat fitta

  • Anonym (gärna sperma)
    A.K. skrev 2015-03-26 08:06:02 följande:

    Hänger inte med, tar du gärna ett sprut i munnen men du tycker ändå att det är lite äckligt?


    Ja om man skulle ha kvar hela satsen i munnen å kyssas.
  • A.K.
    Anonym (gärna sperma) skrev 2015-03-26 08:20:41 följande:
    Ja om man skulle ha kvar hela satsen i munnen å kyssas.
    Du blir alltså upphetsad och vill ha satsen i munnen men upphetsningen övergår till lite äckel om du måste ha kvar den i munnen eller leka med den?
    Du vill inte ha sperma över läpparna eller tungan heller då?

    Tycker det är intressant då min fru tycker sperma rent generellt är äckligt och luktar illa. Inga munsprut här inte och torka snabbt bort om det kommer över hals och bröst.

    På grund av det har jag mest tänkt att tjejer tar sperma i mun/ansikte för att vara snäll med sin partner inte för att de verkligen vill och blir kåta av det.
  • Mrs Okänd
    A.K. skrev 2015-03-26 11:44:45 följande:
    Du blir alltså upphetsad och vill ha satsen i munnen men upphetsningen övergår till lite äckel om du måste ha kvar den i munnen eller leka med den?
    Du vill inte ha sperma över läpparna eller tungan heller då?

    Tycker det är intressant då min fru tycker sperma rent generellt är äckligt och luktar illa. Inga munsprut här inte och torka snabbt bort om det kommer över hals och bröst.

    På grund av det har jag mest tänkt att tjejer tar sperma i mun/ansikte för att vara snäll med sin partner inte för att de verkligen vill och blir kåta av det.

    Jag gör det för min egen skull...sen vet jag ju att min man gillar det men det var inte han som kom på idén från början.
Svar på tråden Spermakyss?