• ElleJ

    Några fler under 25 år som försöker skaffa barn?

    Jag och min sambo började "försöka" nu för 3 dagar sedan! Jag är snart 22 och han 23, så visst är vi unga men det gör oss absolut inte mindre lämpade att vara föräldrar!?

    Finns det några fler som är under 25 och planerar barn?:) Skulle va kul att bolla runt tips och funderingar!

  • Svar på tråden Några fler under 25 år som försöker skaffa barn?
  • SecretlyMe

    Vi har försökt i ett år nu och är 24 respektive 27 :)

    Använder du dig av någon speciell metod i bebisverkstaden? :)

  • ElleJ

    På va kul! Hur går det hittills då?:)

    Nä jag äter lite nyttigare, tar omega 3, folsyra, rosenrot och lite andra vitaminer!

    Äter du nå som ska hjälpa?:)

  • Tildisildis

    Jag är 24 och min sambo 29. Första försöket va i mars, men utan positivt resultat.

    Satsar på nytt i april:)

    Kram på er!

  • SecretlyMe
    ElleJ skrev 2015-03-26 21:20:44 följande:

    På va kul! Hur går det hittills då?:)

    Nä jag äter lite nyttigare, tar omega 3, folsyra, rosenrot och lite andra vitaminer!

    Äter du nå som ska hjälpa?:)


    Ja uppenbarligen inte bra alls eftersom vi försökt ett år utan resultat ;)

    Jag kör tempmetoden, inga andra förändringar i vardagen. Jag försöker däremot bli hälsosam psykiskt och fysiskt och ta hand om min kropp :)
  • SecretlyMe
    Tildisildis skrev 2015-03-26 21:39:49 följande:

    Jag är 24 och min sambo 29. Första försöket va i mars, men utan positivt resultat.

    Satsar på nytt i april:)

    Kram på er!


    Hoppas april är din månad :)
  • Tildisildis

    Idag kom min mens (som förväntat).

    Äl 8 april och nästa bim 22 april.

    När har ni bim?:) blir kul o följa varandra! Hoppas att april är vår månad

  • SecretlyMe
    Tildisildis skrev 2015-03-27 08:22:41 följande:

    Idag kom min mens (som förväntat).

    Äl 8 april och nästa bim 22 april.

    När har ni bim?:) blir kul o följa varandra! Hoppas att april är vår månad


    Så dumt, men håller tummarna att april kommer med positiva besked :)

    Jag är osäker på min bim denna månad. Förra månaden var mensen tre dagar sen och denna månad blev min äl en vecka tidig. Jag vet inte om det alltid varit så eller vad som hänt, för tidigare har jag haft äl kring dag 19 i cykeln. Nån gång mellan 2-7/4 har jag bim iallafall :) Har en cykel på 31 dagar men nu på senaste har den strulat lite, antar att min äl vill komma lite som den vill, så får nog bli att börja med ältest igen :p
  • carlini

    Jag och min sambo har försökt i 3 månader nu. Jag ska göra ett gravtest på måndag, hoppas att jag får ett plus. :)

    Har ni andra fått några symtomer?

  • SecretlyMe
    carlini skrev 2015-03-27 09:22:14 följande:

    Jag och min sambo har försökt i 3 månader nu. Jag ska göra ett gravtest på måndag, hoppas att jag får ett plus. :)

    Har ni andra fått några symtomer?


    Spännande! Lycka till :D

    Jag är nog skengravid som vanligt ;) Men jag har egentligen inga speciella symtom. Är idag på äl + 7, igår hade jag jättehög temp men är även väldigt förkyld. Lite småilla och trötthet brukar jag känna mellan ägglossning och mens.

    Känner du något? :)
Svar på tråden Några fler under 25 år som försöker skaffa barn?