• Lagerbäck

    När började ni?

    Hejsan! Har en liten nyfiken fråga till er alla. Hur gamla var ni när ni försökte bli gravid med första barnet och hur lång tid tog det för er? Glad


    Var det planerat eller var det en liten överraskning hehe? Lämna gärna en kommentar och berätta! Hjärta

  • Svar på tråden När började ni?
  • isabelless
    isabelless skrev 2015-03-26 21:05:10 följande:

    17 år och det tog sig på första försöket!


    17 respektive 20
  • Lagerbäck
    isabelless skrev 2015-03-26 21:05:10 följande:

    17 år och det tog sig på första försöket!


    Så himla härligt! Hur går det för er nu? :) 
  • Lagerbäck
    Sandravanilj skrev 2015-03-26 21:08:22 följande:

    båda är 22 :) tog 16 månader att bli gravid med vårat 7 veckors pyre som ligger o gror i magen :)


    Hur tog ni er genom dom där 16 månaderna? Tycker det gör ont när mensen är sen och sen är stickan negativ.. Lycka till med bebisen!! Hjärta
  • isabelless
    Lagerbäck skrev 2015-03-26 21:06:45 följande:
    Så himla härligt! Hur går det för er nu? :) 
    Ja det var häftigt att det gick så fort. Var beredd på att det skulle kunna dröja men vi hade tur!

    Det går jättebra för oss. Lilla bebisen är inte född ännu så vi väntar med spänning!

    Själv då?
  • Lagerbäck
    isabelless skrev 2015-03-26 21:10:05 följande:
    Ja det var häftigt att det gick så fort. Var beredd på att det skulle kunna dröja men vi hade tur!

    Det går jättebra för oss. Lilla bebisen är inte född ännu så vi väntar med spänning!

    Själv då?
    Jag och min pojkvän vill ha barn men det tar sin tid.. Det tar kål på en!! 
  • Sandravanilj
    Lagerbäck skrev 2015-03-26 21:09:43 följande:

    Hur tog ni er genom dom där 16 månaderna? Tycker det gör ont när mensen är sen och sen är stickan negativ.. Lycka till med bebisen!! 


    Man kan inte göra så mycket annat än härda ut :) vi skulle precis börja utredning, men sen så plussade jag dagen innan :D

    Tack!!!
Svar på tråden När började ni?