• Anonym (Fd S)
    Äldre 27 Mar 14:22
    1157 visningar
    14 svar
    14
    1157

    Wallström skämmer ut Sverige, bör hon bytas ut och vem är bättre?

     It shows why the Swedes and Sweden has a problem with its politicians. They are dumb as a wet brick.
    speisa.com/modules/articles/index.php/item.1061/swedish-foreign-minister-sharia-islamic-law-has-nothing-to-do-with-islam.html

    Hon vet visst inte vad diplomati är.

    Saudi kämpar emot IS och liknande, det markerar hon med att vi ska försämra Saudis försvar. Lika smart som det kaos vi skapat i Libyen?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Wallström skämmer ut Sverige, bör hon bytas ut och vem är bättre?
  • Äldre 27 Mar 15:42
    #1

    Byt ut henne mog Göran Greider, förresten - klona honom och byt ut allihop till Greiderkloner. De kan sitta och öööa, humma och klia sig i huvudet och göra ett bättre jobb än de clowner som besitter ministerposterna idag.


    Jag svarar endast i undantagsfall anonymiserade användare.
  • Äldre 27 Mar 23:08
    #2
    +1

    Kan inte rösta. Jag är nöjd med Margot och hon kan sitta kvar tycker jag.

  • Gert
    Äldre 27 Mar 23:26
    #3
    -1

    Regeringen skämmer ut Sverige, men det är inte så mycket vi kan göra fram till 2018.


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Anonym (reali­st nr 263)
    Äldre 28 Mar 09:53
    #4
    -1

    Kan inte rösta.

    Jag är inte röd men tycker att detta ställningstagande hedrar Margot, det är inte våra politikers jobb att krusa för stenålderspatriarker med ömma liktornar.

    Kan ni som kritiserar henne verkligen jamsa med och försvara att folk ska ha 1000 piskarapp för att de bloggar regeringskritiskt?

    Inser ni vilka straff ni hade fått för att bara skriva det ni skrivit här i tråden om Sveriges regering, om Sverige vore som Saudi?

    Kanske läge att köra lite självreflektion, gärna kombinerat med några piskrapp så det går in vad det är vi snackar om här.

  • Gert
    Äldre 28 Mar 13:21
    #5

    Jag kritiserar inte Wallström i sakfrågan. Däremot kritiserar jag regeringens oduglighet.


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Anonym (Fd S) Trådstartaren
    Äldre 30 Mar 23:53
    #7
    Kofot skrev 2015-03-27 23:08:43 följande:

    Kan inte rösta. Jag är nöjd med Margot och hon kan sitta kvar tycker jag.


    Sitta kvar och lalla ska det vara då
  • Anonym (Fd S) Trådstartaren
    Äldre 30 Mar 23:54
    #8
    Gert skrev 2015-03-28 13:21:43 följande:

    Jag kritiserar inte Wallström i sakfrågan. Däremot kritiserar jag regeringens oduglighet.


    Hon saknar finkänslighet så det blev problem.
  • Anonym (Fd S) Trådstartaren
    Äldre 30 Mar 23:58
    #9
    Anonym (realist nr 263) skrev 2015-03-28 09:53:06 följande:

    Kan inte rösta.

    Jag är inte röd men tycker att detta ställningstagande hedrar Margot, det är inte våra politikers jobb att krusa för stenålderspatriarker med ömma liktornar.

    Kan ni som kritiserar henne verkligen jamsa med och försvara att folk ska ha 1000 piskarapp för att de bloggar regeringskritiskt?

    Inser ni vilka straff ni hade fått för att bara skriva det ni skrivit här i tråden om Sveriges regering, om Sverige vore som Saudi?

    Kanske läge att köra lite självreflektion, gärna kombinerat med några piskrapp så det går in vad det är vi snackar om här.


    Det bygger på Islam och här byggs det moskeer, hur många länder ska då fördömas okänsligt liksom att rita Rondellhundar?
  • Äldre 31 Mar 15:08
    #10
    Anonym (Fd S) skrev 2015-03-30 23:53:27 följande:
    Sitta kvar och lalla ska det vara då
    Nej för jag tycker inte att hon lallar.
  • Gert
    Äldre 31 Mar 17:53
    #10
    Anonym (Fd S) skrev 2015-03-30 23:54:47 följande:
    Hon saknar finkänslighet så det blev problem.
    Det gör alla sossar.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Anonym (Fd S) Trådstartaren
    Äldre 1 Apr 03:34
    #11
    Kofot skrev 2015-03-31 15:08:36 följande:
    Nej för jag tycker inte att hon lallar.
    Kan hon inte lalla?
  • Anonym (Fd S) Trådstartaren
    Äldre 2 Apr 07:06
    #13
    Anonym (bytt ut regering) skrev 2015-04-01 08:52:36 följande:

    Saudi kämpar emot? Dom sponsrar ju terror överallt dom kan.


    Att sverige gör bort sig totalt med konstaterande att islamisk terror eller islamiska traditioner inte har ett smack med islam att göra, well allt är som det ska.


    Alla vet vilket skit islam är, ingen vågar säga nått av ren rädsla för fredens religion.


     


    Saudi har fått problem som islamister då de stött upproret i Syrien men nu hotas av IS så de vänt.
    Dom bygger även moskeer och liknande här och satsar massivt med PR för islam.
    De får Shia och Sunni att strida emot varandra, vi har båda grupperna här redan. 

    Wallström råkade häda islam som styr Saudi. 
  • Äldre 20 Jun 17:36
    #14
    Rataxes skrev 2015-03-27 15:42:41 följande:

    Byt ut henne mog Göran Greider, förresten - klona honom och byt ut allihop till Greiderkloner. De kan sitta och öööa, humma och klia sig i huvudet och göra ett bättre jobb än de clowner som besitter ministerposterna idag.


    Ja! Jag vill ha regeringen där Göran Greider sitter på alla ministerposter! Mycket bra regering!

    Hur kan nån tycka att en utrikesminister som äntligen har stake nog att försöka ta ansvar för Sveriges skamliga krigsmateriel-försäljning, skämmer ut sverige?!

    Tvärtom!

    Hur kan någon tycka att Carl Bildt, den amerika-rövslickande korrupta världsförstörande politikern med imperialistisk genoside på sitt samvete (lundin oil i afrika), skulle vara en bra politiker?!
Svar på tråden Wallström skämmer ut Sverige, bör hon bytas ut och vem är bättre?