• Anonym (Sambo)

    Diarre av Treo?

    Mannen tog två alvedon på förmiddagen igår och ca fyra timmar senare tog han två Treo. Han säger att han känner att det kör i magen av Treo och han är nu kass i magen. Vattentunn diarre. Dagen efter han tog Treo.

    Kan treon göra detta?

  • Svar på tråden Diarre av Treo?
  • Anonym (Njae...)

    Låter långsökt,men tål han dem inte så visst. Låter bara lite väl sent. Jag spyr av dem jag,kan inte svälja skiten alls!

  • Anonym (Sambo)
    Anonym (Njae...) skrev 2015-03-27 20:10:02 följande:

    Låter långsökt,men tål han dem inte så visst. Låter bara lite väl sent. Jag spyr av dem jag,kan inte svälja skiten alls!


    Jag var lite otydlig :)!Han vart kass redan igår efter att han tagit treon. Springer inte på toa men får gå mer än vanliga en gång om dagen. Ca fyra gånger sedan han tog treon.
  • Anonym (Njae...)

    Halsbränna och illamående kan man få-står inget om diarre´. Har han anlag för dålig mage? Annars kan man ju få dålig mage om man är sjuk f.ö. också.

  • Anonym (Sambo)
    Anonym (Njae...) skrev 2015-03-27 20:22:05 följande:

    Halsbränna och illamående kan man få-står inget om diarre´. Har han anlag för dålig mage? Annars kan man ju få dålig mage om man är sjuk f.ö. också.


    Han är ofta dålig i magen men går ändå oftast en gång om dagen.

    Vet att diarre kan vara magsjuka, det jag misstänker, men hävdar att det inte är det.
  • Anonym (Njae...)

    Det är bara att avvakta och se vad som händer, är det magsjuka så är det tyvärr... Han får nog låta bli Treon ett bra tag i alla fall,onödigt riskera nåt.

  • Anonym (Sambo)
    Anonym (Njae...) skrev 2015-03-27 20:28:04 följande:

    Det är bara att avvakta och se vad som händer, är det magsjuka så är det tyvärr... Han får nog låta bli Treon ett bra tag i alla fall,onödigt riskera nåt.


    Jag är emetofob och har alltså kräkfobi.

    Han äter och dricker normalt.
  • annieh897

    Jag tar Treo då och då och ibland upplever jag att magen blir orolig. Inte varje gång, så jag kan inte säga till hundra procent att det beror på det, men det har sammanfallit väldigt många gånger.

  • Anonym (jag)

    Jag kissar med rumpan utav treo!! Min mamma och bror med...

  • psyklivet

    Finns massor av saker som orsakar diarré, beroende på vilket skick din kropp är.
    Om du har problem med gallblåsan och klet och stenar, så kan vissa saker få dig gå på toa 5-10ggr per dag.
    För mig var det grädde, kunde knappt titta på skiten, innan jag satt på toan och det bara sprutade.


    Treo för mig, händer det inget alls med, samma före som efter.
    Men verkar vara individuellt, ser man på kommentarerna här.

Svar på tråden Diarre av Treo?