• Anonym (Fatchix)

    Blir upphetsad av min handledare på min praktik

    Hej alla!
    Har nu snart praktiserat på DV i ca 6 veckor, en av personalen där, en man, låt oss kalla honom Olle, trevlig, sjukt rolig och som tar på mig, eller vad man ska kalla det.

    När han rör mig blir jag så varm, blir fruktansvärt kåt, och sitter och typ väntar tills han kommer beröra mig igen.
    Idag började jag och en annan kvinnlig personal utföra en brukares jobb i köket då denne brukare gått hem. Då kommer manlige personalen Olle, och säger istället att han gärna tar över och gör detta med mig i köket... Vilket vart mycket underligt då han inte har intresse alls för hushållssysslor.
    Vi pratar och medans vi inte pratar och då utför ''jobb'' ser jag emellanåt att han kollar på mig med mycket intensiv blick, på olika ställen av mig.
    Han frågar därefter vad jag ska göra i helgen och jag svarar att jag inte ska göra något speciellt, då frågar han om jag inte ska vara med min kille och jag svarar nä, han säger då kanske dags att ha ett uppehåll och kollar på mig med den där kåta blicken....
    Då och då när det finns tillfälle vill han att jag ska följa med i ett avskilt rum så att han kan visa olika arbetssaker, som är så menligslösa som brukarna gör som varken jag eller han har speciellt mycket med att göra?
    Varför gör han så är det för att han vill att vi ska vara ensamma och att jag ska göra ett ''move''???

    Hans beröring, hans närhet, hans tal, allt gör mig så kåt. Han är så närgången.
    Han rör mig när det ej behövs om ni förstår vad jag menar.

    HAN FLÖRTAR MED MIG ... tror jag....

    Vad ska jag göra? Jag vill våga röra honom....
    Det är en stor ålderskillnad.. osv....

    Är inte bra på att skriva men ge mig tips? Så att han fattar att jag vill?

  • Svar på tråden Blir upphetsad av min handledare på min praktik
  • Anonym (???)

    HUR Tor åldersskillnad? Hur gammal är du och hur gammal är han? Är ni singlad båda två? Är ni VUXNA båda två?

  • Anonym (005)

    Hur stor är åldersskillnaden? Hur gammal är du?

    (Och vad är DU?)

  • Johan75
    Anonym (Fatchix) skrev 2015-03-28 12:50:24 följande:

    vi är båda vuxna.


    Ja, men är ni båda singlar? Tråden ligger ju ändå under "otrohet".
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (Fatchix)
    Johan75 skrev 2015-03-28 15:23:09 följande:
    Ja, men är ni båda singlar? Tråden ligger ju ändå under "otrohet".
    nej vi är inte singlar.
  • Johan75
    Anonym (Fatchix) skrev 2015-03-28 18:27:37 följande:
    nej vi är inte singlar.
    Tja, då tycker jag du kan ta och strunta i vad Olle eventuellt vill. 

    Vad vill du själv? Vill du hålla på och "röra" vid Olle bakom ryggen på din partner? Varför känner du att åldersskillnaden spelar roll? Om allt går som du vill - hur ser din situation ut då?
    Behold, i come as a thief.
Svar på tråden Blir upphetsad av min handledare på min praktik