• Fröken Hepburn

    Är du lycklig i ditt förhållande?

    Var på en tjejmiddag i går där en kvinna nyss separerat, det blev mycket diskussioner om relationer och det framkom att ganska många runt bordet inte alls var lyckliga utan emellanåt hade det rätt tufft.
    Funderar lite på det så här i efterhand och hur det står till egentligen.

    Ni får gärna skriva vad det är som gör att ni känner som ni gör.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du lycklig i ditt förhållande?
  • Anonym (Nikita)

    Jag känner mig lycklig i mitt förhållande men identifierar mig varken som kvinna eller man. Vilket svarsalternativ ska jag välja?

  • Fröken Hepburn
    Anonym (Nikita) skrev 2015-03-28 17:30:23 följande:

    Jag känner mig lycklig i mitt förhållande men identifierar mig varken som kvinna eller man. Vilket svarsalternativ ska jag välja?


    Du får välja det som känns närmast.
  • LaLola

    O ja!
    Första gången i vuxen ålder kan ärligt säga att jag är härligt galet kär o det känns så himla bra!

  • Anonym (Nikita)
    Fröken Hepburn skrev 2015-03-28 17:41:37 följande:
    Du får välja det som känns närmast.
    Det kan jag inte, den är omröstningen var tydligen inte för mig. Långt ifrån alla är man eller kvinna. Tack för mig och trevlig helg!
  • Varit där

    Ja jag är lycklig i mitt förhållande även om vi ibland har haft tuffare perioder men vi har klarat oss iigenom dom och vi båda är lyckliga

  • Rainbow gg

    Jag kan inte sätta fingret på just vad det är som gör mig lycklig, men vi bråkar aldrig, inte en enda gång på snart 6 år, som mest har det varit något smågnabb som blåst över på en minut. Vi har samma intressen. Vi unnar varandra saker som vi vill ha. Spenderar ganska mycket tid ihop. Vi har inga barn. Inget är egentligen jobbigt helt enkelt

  • Haannaaa

    Jag är jätte lycklig i mitt förhållande. Vi har ett starkt band!
    Tjafsar gör vi såklart ibland. Men det gör bara våran relation starkare. :) 

  • Anonym (w)

    Inte för att allt är perfekt, men jag är väldigt glad att jag har min fina sambo! Vi har dock valt bort barn, något som känns lite som att fuska när man diskuterar att lyckas med förhållanden. Ärligt talat tror jag att vi skulle kunna få det riktigt jobbigt om vi hade behövt samarbeta kring att ta hand om ett barn.

  • Kereza

    Jag är lycklig i mitt förhållande - fast det går inte riktigt att se det så enkelt. Bara ett litet exempel; jag HATAR mitt jobb och mår skit av att behöva gå dit, hur jag än försöker så är jag liksom hjärndöd när jag kommer hem, och det påverkar såklart förhållandet. Å andra sidan så är hanen bäst i världen på att muntra upp mig, så trots att jag helt klart skulle vara lyckligare UTAN honom (för då kunde jag säga upp mig) så är jag ändå lyckligare med honom än jag vore med någon annan. 

    I stort; jo, jag är lycklig i mitt förhållande.

  • sextiotalist

    Jag mår bra i vårt förhållande. Inte perfekt men det är ointressant för det viktiga jag känner mig harmonisk och får energi.

Svar på tråden Är du lycklig i ditt förhållande?