• Helena 383

    Bidrottninggelé eller rosenrot?

    Hej,
    Är 38 år och verkar ha en väldigt oregelbunden ägglossning. Jag har testat med CB ägglossningstest och ena dagen glad gubbe sedan tom ring sedan glad osv. Jag har äta rosenrot 2 månader utan resultat och funderar på om något med Bidrottninggelé är bättre? Någon som vet? För något år sedan sa gynekologen att det så på mina äggstockar att jag hade PCO och vad är bäst då ?

  • Svar på tråden Bidrottninggelé eller rosenrot?
  • Jag är bara jag

    Vid PCO funkar viktnedgång bäst ifall man är överviktig,men man kan även testa munkpeppar-agnuscastus. Bidrottninggele bygger bara upp slemhinnan. Om det ens finns,biodlare förnekar att det finns öh.t.

  • Jag är bara jag

    Finns på hälsokostbutiker eller på nätet. Kan påverka fertilitets-och kvinnohormoner och bl.a ge äl eller tydligare äl. Men det är ju ingen medicin så man vet ju aldrig,men kan ju vara värt att testa. Glad

  • Helena 383

    På vilket sätt fungerar Munkpeppar? vad balanserar den upp i kroppen? Kan man även använda rosenrot samtidigt tror ni?

  • Jag är bara jag

    Ja,nu frågar du mer än jag vet själv! Tungan ute  Men massor med kvinnor tar den mot allehanda mens-och fertilitetsbesvär. Allt från pms till infertilitet och ingen äl så allt det kan det påverka. Jag har tatt både ac och rr samtidigt och får tydligare äl av det. Ytterst sällan det kan förstöra nåt i alla fall.

  • Aniroma

    Gå till hälsokosten och fråga dem om efamol! Jag har läst om många som försökt länge och blivit gravida snabbt med efamol. Det ska fungera ungefär på samma sött som rosenrot, men alla kroppar är kanske inte får resultat av rosenrot o då kanske efamol funkar för dig :) dessutom så har jag läst att biverkningar ska vara färre med efamol :) man kan även kombinera rosenrot o efamol! Blir jag inte gravid kommande cykel så ska jag ta båda för att få ordning på min cykel!

Svar på tråden Bidrottninggelé eller rosenrot?