• Anonym (Vad tycker ni?)

    Hon vill en annan tjej tar det i munnen?

    Tjenare! 
    Jo det är så här att min tjej gillar inte själv oralbiten (oral biten - oralbiten?)
    och jag tvingar henne absolut inte, vill hon ej så vill hon ej.

    Nu är det så att vi stod och duschade tillsammans här om dagen och så lekte vi smått med varandra, så gick hon neråt med huvudet vilket fick mig att bli väldigt intresserad om ni förstår mig, men hon skulle bara ta upp schampoflaskan så då blev jag ju såklart lite ''meh :/''
    Då sa hon bara helt random ut i luften, ''tycker vi hittar en tjej som kan suga av dig istället för mig''
    trodde först hon skojade liksom så jag typ skämtade bort de, men sen gick vi tillbaka till ämnet och då tycker hon jag ska hitta en tjej (som bara ska suga av mig, inget annat) så jag får känna hur de känns.

    Så nu undrar jag vad ni tycker om saken? alltså jag älskar ju henne jätte mycket och vill absolut inte ha med någon annan att göra egentligen, vill ju att min tjej ska utföra oralsexet och inte någon annan :/

    (Lite info för att klargöra allt)
    1. Hon gillar inte själva tanken med oralsex (får skumma idéer och kväljningar när hon har testat)
    2. Hon gillar själv inte när jag går ner på henne (Hon äcklas av de)
    3. Hon gillar inte konsistensen på sperman och blir äcklad av tanken att ta de i munnen (Typ hon ska spy av de etcetc).

  • Svar på tråden Hon vill en annan tjej tar det i munnen?
  • Malima

    Kan det vara så att din tjej känner stor press på oralsex att hon hellre ser att någon annan utför det eller att hon "måste" göra det eller istället för att bli lämnad?

    Skulle du tycka att det var ok om det var åt andra hållet???

  • Anonym (Vad tycker ni?)
    Malima skrev 2015-03-28 22:19:09 följande:

    Kan det vara så att din tjej känner stor press på oralsex att hon hellre ser att någon annan utför det eller att hon "måste" göra det eller istället för att bli lämnad?

    Skulle du tycka att det var ok om det var åt andra hållet???


    Men vad snackar du om? jag sa precis att jag inte tvingar henne till något hon inte vill? hon säger hon jätte gärna vill för min skull men kan inte, för de går emot henne jätte mycket, och jag tvingar henne inte för de? hon själv som la fram erbjudandet att vi skulle ta in en annan.
  • Pappman
    Anonym (Vad tycker ni?) skrev 2015-03-28 22:27:20 följande:

    Men vad snackar du om? jag sa precis att jag inte tvingar henne till något hon inte vill? hon säger hon jätte gärna vill för min skull men kan inte, för de går emot henne jätte mycket, och jag tvingar henne inte för de? hon själv som la fram erbjudandet att vi skulle ta in en annan.


    Hon känner dock pressen när hon märker hur mycket du längtar efter det.

    Tror det är ett självdestruktivt beteende från hennes sida att ge dig tillstånd att få den njutningen av nån annan.
  • Anonym (Vad tycker ni?)
    Pappman skrev 2015-03-28 22:30:48 följande:
    Hon känner dock pressen när hon märker hur mycket du längtar efter det.

    Tror det är ett självdestruktivt beteende från hennes sida att ge dig tillstånd att få den njutningen av nån annan.
    Hon tycker att jag ska få de ut systemet, att jag alla fall ska få testa en gång eftersom hon är min första och ända tjej jag varit med.
    hon själv säger det med säkerhet i rösten och bestämdhet att hon verkligen tycker jag ska hitta någon som kan, men jag vet liksom inte?
  • Malima

    Jag tror som Pappman!

    Det är också en outtalad press från samhället att man " ska" utföra oralsex.

    Egentligen tycker jag att det låter som att du redan sitter på svaret. Varför skulle du annars tveka?

  • Anonym (Zora)
    Anonym (Vad tycker ni?) skrev 2015-03-28 22:27:20 följande:
    Men vad snackar du om? jag sa precis att jag inte tvingar henne till något hon inte vill? hon säger hon jätte gärna vill för min skull men kan inte, för de går emot henne jätte mycket, och jag tvingar henne inte för de? hon själv som la fram erbjudandet att vi skulle ta in en annan.
    Jag tror samma sak. Jag har själv varit på väg att föreslå att min sambo ska ha analsex med någon annan för jag vet hur gärna han vill ha det. Ändå tjatar han eller pressar han mig aldrig om det. Men jag vet ju innerst inne att det är något han gärna vill. Vill ge honom det men "kan" inte själv. Ändå vill jag verkligen egentligen inte att han är med någon annan. Det hade nog tagit knäcken på mig om han faktiskt gjorde det.
  • Anonym (Tjej)

    Hon vill garanterat inte att du ska bli sugen av nån annan.

    Hon gör det för att hon tror att hon måste.

    Hon kanske vill höra dig säga nej, att du är nöjd med henne.

    Om du skulle bli sugen av nån annan garanterar jag dig att förhållandet är förstört.

  • Anonym (MMF)

    Här har vi en som tydligen vet allt om hur din och andra tjejer resonerar...Men snälla nån, ibland så kan det vara krydda upp sexlivet lite. Har en kille som vi träffar nån gång i kvartalet som är en boost för både mig och min tjej. Inte alls något sätt att förstöra något förhållande , snarare förstärka det.


    Anonym (Tjej) skrev 2015-03-29 09:13:42 följande:

    Hon vill garanterat inte att du ska bli sugen av nån annan.

    Hon gör det för att hon tror att hon måste.

    Hon kanske vill höra dig säga nej, att du är nöjd med henne.

    Om du skulle bli sugen av nån annan garanterar jag dig att förhållandet är förstört.


  • Anonym (Zora)
    Anonym (MMF) skrev 2015-03-29 11:00:51 följande:

    Här har vi en som tydligen vet allt om hur din och andra tjejer resonerar...Men snälla nån, ibland så kan det vara krydda upp sexlivet lite. Har en kille som vi träffar nån gång i kvartalet som är en boost för både mig och min tjej. Inte alls något sätt att förstöra något förhållande , snarare förstärka det.


    Absolut fungerar det för endel och är stärkande snarare än tvärt om för förhållandet, men det är ju knappast något för alla. Många vittnar om att de ångrar sig efteråt och inte kan komma över det också. TS tjej tolkar jag inte som någon exprimentell person direkt. Men det är ju bara en TS man läser så jag kan ju tolkat henne uppåt väggarna också. Hon och TS har bara varit med varandra innan, så tror det är en gandka stor grej för henne att ta in en annan tjej som gör saker för TS hon inte kan ge honom. Men det kan ju bli som för dig och din tjej också, absolut. Men TS bör nog tänka efter både en och två gånger innan.
  • Anonym (Avsugen)

    Hon får stå för vad hon säger.

    Jag tycker tvärt emot de andra som svarat att du ska hitta en tjej och låta henne suga av. En villig ex kanske?

  • Schnaa

    Det kan absolut vara press hon känner där, och som driver henne till de tankarna. Samtidigt är det hennes förslag och om du har dubbel- och trippelkollat att det verkligen är okej så kan du inte göra mer än att gå på det. Kanske fixar hon inte det i efterhand, kanske menar hon det hon säger. Du får väl chansa.

  • Anonym (MMF)

    Nej, givetvis är inte att bjuda in fler något för alla men vänder mig mot en del som är så kategoriska mot att bjuda in någon annan. Det funkar för vissa och en del passar det inte. Att döma ut andra skall man nog undvika.


    Anonym (Zora) skrev 2015-03-29 11:08:10 följande:

    Absolut fungerar det för endel och är stärkande snarare än tvärt om för förhållandet, men det är ju knappast något för alla. Många vittnar om att de ångrar sig efteråt och inte kan komma över det också. TS tjej tolkar jag inte som någon exprimentell person direkt. Men det är ju bara en TS man läser så jag kan ju tolkat henne uppåt väggarna också. Hon och TS har bara varit med varandra innan, så tror det är en gandka stor grej för henne att ta in en annan tjej som gör saker för TS hon inte kan ge honom. Men det kan ju bli som för dig och din tjej också, absolut. Men TS bör nog tänka efter både en och två gånger innan.


  • Anonym (ödmjukt)

    Tycker att hon uppvisar en ödmjuk och fin sida.

    Jag var den andra mannen till ett par där han, efter viss sjukdom inte fick upp den, då ville att jag skulle ge hans fru det han inte längre kunde.

    Det var inte cuckold utan kärlek från honom till henne där han ville att hon skulle kunna njuta tillsammans med honom. Även om det var jag som stod för själva penetrerandet.

    Det handlade inte om att jag satte på henne i dominans.
    Det handlade inte om att hon gick bakom ryggen på honom.

    Det var lång kärlek mellan honom och henne där hon fick sex av mig för att han älskade henne.

  • Pappman

    Vänta nu jag har nog ångrat mig.

    Jag tycker absolut att du ska få bli avsugen av nån annan tjej.

    Din tjej gillar ju inte oralsex så för varje avsugning du får så borde hon få sig ett ligg med en annan kille.

    Problemet löst-stäng tråden

  • Anonym (Zora)
    Anonym (MMF) skrev 2015-03-29 11:55:18 följande:

    Nej, givetvis är inte att bjuda in fler något för alla men vänder mig mot en del som är så kategoriska mot att bjuda in någon annan. Det funkar för vissa och en del passar det inte. Att döma ut andra skall man nog undvika.


    Jag "dömer absolut inte ut" henne. Anser det varken positivt eller negativt att vilja ha med någon mer i sexlivet.
  • Anonym (Man 50+)

    Men suger hon överhuvudtaget? Ser inte vad grejen är med att spruta just i munnen? Kan vara skoj att göra det en gång, annars nöjer jag mej med att man tar ut kuken ut munnen precis innan man kommer.

Svar på tråden Hon vill en annan tjej tar det i munnen?