• Anonym (MJ)
    Äldre 29 Mar 04:11
    7673 visningar
    105 svar
    105
    7673

    Varför kan fler män än kvinnor tänka sig att knulla vemsomhelst?

    Någon som vet?

  • Svar på tråden Varför kan fler män än kvinnor tänka sig att knulla vemsomhelst?
  • Äldre 29 Mar 04:59
    #1

    Har din man knullat vemsomhelst? Är det därför du frågar?

  • Anonym (Man)
    Äldre 29 Mar 06:24
    #2

    Vi män behöver inte blanda in massa känslor när vi är kåta.

  • Äldre 29 Mar 06:40
    #3

    för att kvinnor blir kallade horor om vi gör de och sjunker i folks ögon. tyvärr. Det borde vara lika och många män vill ju det, men sen vill dem samtidig inte ha en flickvän som har lega med många (om man ska gå efter familjeliv)

    ekvationen går inte riktigt ihop där.

  • Äldre 29 Mar 08:20
    #4
    +3

    För att kvinnor är snyggare.

  • Anonym (C)
    Äldre 29 Mar 08:56
    #5

    Jag ligger hellre med ingen än med vemsomhelst. Träffar sällan killar som är tillräckligt attraktiva för att jag ska vilja ligga med dem. Men det är ju tur att alla inte är lika kräsna ;) Men frågan kvarstår ju, varför är män generellt mindre kräsna?

  • Äldre 29 Mar 09:04
    #6

    DET undrar jag också. Väldigt många män tycker ju att det räcker att människan har ett par tuttar och ett könsorgan, sen spelar resten ingen roll. Eller så är det bara deras tuffa attityd?

  • Äldre 29 Mar 09:20
    #7

    Jag tror det handlar om det limbiska hjärnsystemet, BELÖNING, gör man något bra, så belönas man med lycko- och välmåendekänslor, min teori är alltså att det är vanligare att det mänskliga belöningssystemet stimuleras för män, när vi får napp med någon främling än vad det är för kvinnor, det är alltså att få ligga som är prestationen, och inte nödvändigtvis vem det är man får ligga med, för dessa blir alltså utseendet av mindre vikt, då det är ligget i sig som ger dom en en glädje och "fan vad gött" kick.

    Själv har jag alltid varit rätt selektiv, dvs ytlig på enkel bondsvenska. 

  • DJÄVUL­ENS HÖGRA HAND
    Äldre 29 Mar 09:23
    #8

    Ja det här är en intressant företeelse, stämmer påståendet egentligen eller är det bara det fåtal som tänker med det lilla huvudet som färgar och gör avtryck. Annars det jag osökt blir att tänka på är att män kan nog dricka lite gladare i flaskan och där till en aningen förlora förståndet, ja och få ett annat då. Men om jag ser till mig själv, jag är kräsen... ja just precis kräsen, ja extremt kräsen faktiskt. Här ska kvinnan även ha ett huvud, en personlighet som är sprudlande och i mina ögon vara väldigt attraktivt, vad som gör henne just attraktivt är väl många saker men det huvudsakliga är att det ska vara en kemi och den gör henne bara ännumer attraktiv. Ja sen ska tilläggas att tillfälliga sexuella förbindelser som ons och kk går bort hos denna lite udda karl, nej jag heter inte karl men är en, fan det där med att besudla varje kvinnohål är då inget för mig, helt enkelt jag vill ha mer än ett hål och två bröst, nej det skulle inte ens räcka med tre bröst. Så varför vissa kan ta vad som helst är tillsynes väldigt främmande för en annan...

  • Äldre 29 Mar 09:35
    #9
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-03-29 09:23:50 följande:
    Ja det här är en intressant företeelse, stämmer påståendet egentligen eller är det bara det fåtal som tänker med det lilla huvudet som färgar och gör avtryck. Annars det jag osökt blir att tänka på är att män kan nog dricka lite gladare i flaskan och där till en aningen förlora förståndet, ja och få ett annat då. smile2.gif Men om jag ser till mig själv, jag är kräsen... ja just precis kräsen, ja extremt kräsen faktiskt. Här ska kvinnan även ha ett huvud, en personlighet som är sprudlande och i mina ögon vara väldigt attraktivt, vad som gör henne just attraktivt är väl många saker men det huvudsakliga är att det ska vara en kemi och den gör henne bara ännumer attraktiv. Ja sen ska tilläggas att tillfälliga sexuella förbindelser som ons och kk går bort hos denna lite udda karl, nej jag heter inte karl men är en, fan det där med att besudla varje kvinnohål är då inget för mig, helt enkelt jag vill ha mer än ett hål och två bröst, nej det skulle inte ens räcka med tre bröst. smile2.gif Så varför vissa kan ta vad som helst är tillsynes väldigt främmande för en annan...

    Ja, det finns ju många män som är som du med...och det tackar vi gudarna för...=) Men det jag har lärt mig är att många män låtsas att det gör ett val men så är det inte alls och man känner sig bara billig.
  • Anonym (Jane Doe)
    Äldre 29 Mar 09:40
    #10
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-03-29 09:23:50 följande:

    Ja det här är en intressant företeelse, stämmer påståendet egentligen eller är det bara det fåtal som tänker med det lilla huvudet som färgar och gör avtryck. Annars det jag osökt blir att tänka på är att män kan nog dricka lite gladare i flaskan och där till en aningen förlora förståndet, ja och få ett annat då. Men om jag ser till mig själv, jag är kräsen... ja just precis kräsen, ja extremt kräsen faktiskt. Här ska kvinnan även ha ett huvud, en personlighet som är sprudlande och i mina ögon vara väldigt attraktivt, vad som gör henne just attraktivt är väl många saker men det huvudsakliga är att det ska vara en kemi och den gör henne bara ännumer attraktiv. Ja sen ska tilläggas att tillfälliga sexuella förbindelser som ons och kk går bort hos denna lite udda karl, nej jag heter inte karl men är en, fan det där med att besudla varje kvinnohål är då inget för mig, helt enkelt jag vill ha mer än ett hål och två bröst, nej det skulle inte ens räcka med tre bröst. Så varför vissa kan ta vad som helst är tillsynes väldigt främmande för en annan...


    Du är så duktig så
Svar på tråden Varför kan fler män än kvinnor tänka sig att knulla vemsomhelst?