• Anonym (Kille­n på 20)
    Äldre 29 Mar 05:21
    17131 visningar
    64 svar
    64
    17131

    Flickvän onanerade efter gräl.

    Hej jag blev medlem exakt nu för detta är något jag behöver lätta på...

    Tidigare idag så grälade jag och min sambo, vi är ett par på 20-19, vi bor ihop och har gjort det lite över ett halvår... Grälet var ganska litet, inga höjda rösten utan jag blev bara ledsen och gick ut ur duschen, torkade av mig och satt mig i soffan.

    Senare så gick jag och la mig utan att säga något, dels för jag var ledsen och dels pga jag sk upp imorgon och byta till jävla sommardäck :(.

    Där gick väl en timme sen gick hon och la sig med...

    Jag är inte typen som snarkar, man hör aldrig mina andetag, lite som en ninja(skamt åt sido)

    Så antar hon förmodligen inte hade en susning om jag sov eller ej... Ligger bara med stängda ögon och tänker över hur less jag är på det som hände idag.

    Plötsligt känner jag små rörelser i sängen och tänker först, "det är nog mitt hjärta/pulsen jag känner" då det har hänt innan, men nej, när detta blev lite värre och jag hörde ett svagt prasslande i täcket så insåg jag vad som pågick, min sambo höll på att onanera..

    Det kom som en otäck chock för mig och tankar susade igenom, och detta är pga många grejer, har haft en hård barndom då en fader har tagit mig med på festivaler sedan 6 års åldern, söpit sig hjärndöd och knullat främmande kvinnor i samma tält som jag låg i, riktigt otäckt... Och fick litegranna samma otäcka "rus". Jag personligen är väldigt liberal med mina tankar och drömmar kring sex, man kan säga vi har ett väldigt "utvecklad sexliv" så jag kan inte tro där skulle fattas något... Personligen onanerar jag oerhört mycket, fastän vi är sexuellt aktiva varje dag, men det är för mig själv och helst utan att hon vet...

    Så för mig var detta mycket makabert och otäckt på många sätt, dels det som jag har upplevt, och dels för att vi precis hade ett jävla gräl!...

    Jag blev som sagt stel som en pinne i sängen och väldigt splittrad... Vad gör jag?

    Vill gärna undanbeda folks dumma kommentarer som "hjälp till... Osv"

    respektera att jag mår rentav dåligt av detta... Tycker inte att hon inte får onanera! Absolut inte! Det klar hon ska! Men situationen var inte bra, och i samma säng som mig.

    Mvh, kille på 20

  • Svar på tråden Flickvän onanerade efter gräl.
  • Äldre 29 Mar 05:33
    #1

    Va?

  • Anonym (först­år)
    Äldre 29 Mar 06:24
    #2

    Jag förstår dig. Hade också stört mig på att min partner är kåt trots att vi är ovänner. Men se till att inte lägga er osams nästa gång.

  • Anonym (Onani­)
    Äldre 29 Mar 06:34
    #3
    +1

    Onani är ju världens bästa botemedel mot oro och ångest samt världens bästa sömnmedicin. Inte så konstigt att ta till om ni grälat och hon hade svårt att komma till ro.. Jag brukar också onanera bredvid killen när han sover(hoppas jag) helt enkelt för att skingra tankar och somna, har ingen sexuell betydelse

  • Anonym (Kille­n på 20) Trådstartaren
    Äldre 29 Mar 21:01
    #4

    Javäll, tycker bara det kändes otäckt och opassande, man hade väl kunnat gå ut på toan? Iomed jag aldrig snarkar eller gör ljud ifrån mig när jag andas så kan man väl inte anta att jag sover, hade inte själv tagit chansen.

    Ifall detta händer igen? Vad kan man göra? Vad gör ni?

    Till du som svara "va", vad var det du inte förstod?

  • Äldre 29 Mar 21:30
    #5
    +1
    Anonym (Killen på 20) skrev 2015-03-29 21:01:00 följande:

     Till du som svara "va", vad var det du inte förstod?


    Inget särskilt, jag var bara packad
  • Anonym (T)
    Äldre 29 Mar 23:38
    #6

    Du gör på enklaste sättet såklart! Du pratar med din tjej.

  • Äldre 29 Mar 23:40
    #7

    Hon har full rätt att onanera när hon vill, hur hon vill, i sitt egna hem. Lev med det.

  • Anonym (Hmm)
    Äldre 30 Mar 00:22
    #8

    Makabert och otäckt att din sambo onanerar bredvid dig i sängen? Hon var som det verkar väldigt tyst också, hon våldförde sig inte på dig och trodde väl du sov. Om du tycker det är så otäckt får du väl prata med henne och be henne inte onanera i samma säng som dig. Kan ju dock medföra att hon skäms över sin sexualitet...

  • Anonym (Kille­n på 20) Trådstartaren
    Äldre 30 Mar 03:20
    #9

    The tardis... Det lika mycket mitt hem din idiot! Läs förfan vad jag skrev i tråden... Att jag som sagt haft det jävligt svårt som barn med föräldrar, detta har ärrat mig, du respekterade uppenbarligen inte att jag ville undanbeda dumma kommentarer... Idiot

  • Schnaa
    Äldre 30 Mar 09:40
    #10

    Jag tycker det låter som PTSD, har du det?

Svar på tråden Flickvän onanerade efter gräl.