• jesper_78

    Vem är kåtast och vill knulla mest?

    Vem av dig och din partner/kk/whatever är kåtast och vill knulla mest? Själv har jag aldrig träffat någon tjej som matchar mitt näst intill omättliga sexbehov, så undrar hur det är med er. Har det ändrats från i början och senare i förhållande? Och hur gamla är ni?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är kåtast och vill knulla mest?
  • Kereza

    Helt klart jag, men så har det varit i alla mina förhållanden, så jag har vant mig och mer eller mindre slutat göra en stor grej av det. 1-2 gånger/veckan verkar vara normalt för den typ av män som dras till mig, så jag får väl klara mig med det då...

    Och min nuvarande går ialla fall att lura till 2-5 gånger veckan (ibland tillochmef VARJE dag, men det fixar han max 10 dagar i sträck...heh)  så han är bättre än de tidigare :)

  • Varit där

    Tror det är ganska lika mellan oss dock så blir det typ max 2 gånger per vecka då han jobbar mycket för tillfället och jag har lite pproblem med graviditeten. Men jag skulle vilja att det blev fler gånger :)

  • fluu

    I vanliga fall jag mycket högre lust, med det här preventivmedlet vill han kanske lite oftare, men det är ganska jämt. Vi är 22 och 26 år och lusten har inte kommit och gått än i alla fall(inne på sjätte året tillsammans och har ett barn).


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (:))

    Vi är rätt lika. Vi tar initiativet ungefär lika mycket och njuter båda mycket av varandra. Vi är 27 och 44.

  • Anonym (White trash)
    Anonym (:)) skrev 2015-03-29 14:21:04 följande:

    Vi är rätt lika. Vi tar initiativet ungefär lika mycket och njuter båda mycket av varandra. Vi är 27 och 44.


    Lol 27 och 44. Låter jävligt sunt. 
  • Anton Chigurh
    Anonym (White trash) skrev 2015-03-29 14:25:11 följande:
    Lol 27 och 44. Låter jävligt sunt. 
    ???
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • jesper_78
    Anonym (White trash) skrev 2015-03-29 14:25:11 följande:
    Lol 27 och 44. Låter jävligt sunt. 
    Om båda trivs med det så, ja. Men det gäller oavsett ålder.
  • Anonym (:))
    Anonym (:)) skrev 2015-03-29 14:21:04 följande:

    Vi är rätt lika. Vi tar initiativet ungefär lika mycket och njuter båda mycket av varandra. Vi är 27 och 44.


    Ja vad är problemet? Vi är båda vuxna. Ingen tvingar någon till nåt. Åldersskillnaden är inget konstigt om man läser trådar här på fl.
Svar på tråden Vem är kåtast och vill knulla mest?