• Tardon

    Vet män vad kvinnor vill ha?

    Jag tror att de flesta män TROR att de vet vad kvinnor vill ha men de allra flesta gör ett stort misstag när det kommer till kvinnor.

    Misstaget är att de inte inser att varje kvinna i själva verket är två kvinnor. Den naturliga kvinnan och den socialt programmerade kvinnan. Den socialt programmerade kvinnan är den med alla regler, alla "does and don'ts" medan den naturliga tjejen är kärnan där du har alla dina spännande minnen, fantasier, och fantastiska möjligheter. Saker som du vill göra när ingen ser, saker som ingen, inte ens dina närmaste vänner känner till.

    De flesta killar stimulerar bara den socialt programmerade kvinnan. Men en man, en sällsynt man kan röra dig på det där speciella stället.. Som du har väntat så länge på att bli berörd på, på ett sätt som du inte du inte ens vill erkänna för dig själv..

    Och så PANG.. En nästan total förändring, du börjar blomstra mer än vad du själv kunde ana. Jag tror att en smart man/kille vet om att det stället finns, väntandes och längtandes. Trots att de flesta kvinnor håller den sidan bakom lås och bom.

    Om det nu skulle vara någon som missat det så bygger hela resonemanget på en relation mellan en man och en kvinna. Jag har ingen erfarenhet av HBTQ-relationer och har därför inget att säga om det. Jag har funderat mycket på det här och detta är min slutsats, vad tror ni?

  • Svar på tråden Vet män vad kvinnor vill ha?
  • Anonym (tjej)

    Jag tror de flesta killar tror att tjejer fungerar ungefär likadant och gillar ungefär likadana saker. Så är det ju inte. 
    Det kan också ha att göra med att vi tjejer inte är så öppna med att våga visa vad vi tycker om, särskilt när vi är unga. 

    Men det är bara mina erfarenheter, och jag har inte varit med så många. 

  • Underhill

    Ibland, ibland inte...ibland vill jag inte, ibland orkar jag inte och ibland vet inte hon vad jag vill ha...allt blir så mkt enklare med intresse och nyfikenhet...o inte minst kommunikation :)...det tristaste är ändå när hon vet, men inte vill eller gillar...eller inte "vågar" (kontrollbehov). Annars TROR jag mig veta ung vad hon vill ha :)


    E vi överens så kör vi
  • jesper_78

    En stor myt är att många kvinnor (och säkert män också för den delen) tror att kvinnan är en väldigt komplex varelse, till skillnad från mannen som ofta anses som primitiv. Att män är enkla att förstå, saknar känslor, medans kvinnan skulle vara superavancerad och kräva en hel vetenskap att förstå sig på etc etc. For real?

    Jämför med norrlänningar (jag är från mellansverige). De kan för oss här nere ibland verka vara väldigt primitiva och uttryckslösa. Men självklart är det inte så. Man är annorlunda bara, och det man inte förstår sig på, feltolkar man lätt.

Svar på tråden Vet män vad kvinnor vill ha?