• Anonym (Sugen)

    Upptagen fru med annan

    Är gift med en fantastisk tjej sen många år , vi är båda över 30. En fantasi jag har är att få se henne ihop med nån annan på ett intimt plan, bli slickad, pullad masserad o gärna knullad. Bara tanken gör mig överkåt med en kuk hård som ett järnspett?.

    Intresserad av att höra om nån annan varit med om liknande, hur kändes det för er som förverkligat fantasin. Intressant även att höra en kvinnas tanke.

  • Svar på tråden Upptagen fru med annan
  • Anonym (Sugen1)

    Har samma fantasi, har dock inte inträffat i verkligheten än.

    Brukar också bli hård av att fantisera om att hon knullar andra/blir knullad.

  • Anonym (Sugen)

    Har ni nångång diskuterat det? Vad säger hon?

  • Herrn i unform

    Det är något av det vackraste jag har sett och hört. 
    Inte mycket annat som gör mig så kåt som att se och höra henne njuta med andra. Den kärleken och närheten det ger är obeskrivlig :).


    Vad säger din fru om det? Gillar hon tanken på det och skulle hon vilja se dig med andra? :) (hoppas ni får den äran bägge två)..

  • Anonym (Sugen1)
    Anonym (Sugen) skrev 2015-03-29 17:34:01 följande:
    Har ni nångång diskuterat det? Vad säger hon?



    Nej, frågan har inte lyfts mellan oss två än. Får se hur det blir med det, om det blir.
  • Anonym (Sugen)
    Herrn i unform skrev 2015-03-29 18:54:12 följande:

    Det är något av det vackraste jag har sett och hört. 

    Inte mycket annat som gör mig så kåt som att se och höra henne njuta med andra. Den kärleken och närheten det ger är obeskrivlig :).

    Vad säger din fru om det? Gillar hon tanken på det och skulle hon vilja se dig med andra? :) (hoppas ni får den äran bägge två)..


    Härligt!!

    Hur gick ni tillväga första gången? Var det med nån ni kände? Gammal eller ung? Deltog du på nåt hörn?

    Jisses, nu blev jag sugen
  • Anonym (Sugen)
    konstapeln skrev 2015-03-31 11:57:22 följande:

    Är gift, skulle gärna knulla din fru om jag nu säger så  Haha!


    Det hade du gärna fått... ?
  • MrEson

    Har varit inbjuden som extra älskare flera gånger till olika par. Mycket spännande och härliga upplevelser!
    Ska ni göra något sådant är det dock avgörande att ni gör det med rätt person så det inte skadar er relation efteråt. Äventyr ska ju berika relationen och krydda sexlivet och inte söndra och förstöra. Ta upp saken med frun under en intim stund, prata med henne. Kommunikation är allt!

  • konstapeln
    Anonym (Sugen) skrev 2015-03-31 12:52:52 följande:
    Det hade du gärna fått... ?
    Synd att Min fru aldrig skulle tillåta det :(
  • Anonym (anonym66)
    konstapeln skrev 2015-03-31 13:26:36 följande:

    Synd att Min fru aldrig skulle tillåta det :(


    Skulle du tillåta din fru att knulla med andra män då?
  • Herrn i unform
    Anonym (Sugen) skrev 2015-03-31 08:36:58 följande:
    Härligt!!

    Hur gick ni tillväga första gången? Var det med nån ni kände? Gammal eller ung? Deltog du på nåt hörn?

    Jisses, nu blev jag sugen

    Ohja, mycket härligt. 


    Ja, det är med vänner till oss, det känns bättre än med helt random personer. Då vet man vad man får och med vem hon är om hon t ex slinker iväg då vi är på klubb. 

    Men första gången var med ett par vi hade haft en kortare kontakt med för flera år sedan. Dock kunde inte killen få upp den då han skulle ha trevligt med min fru (dåvarande sambo) vilket tog på hennes självförtroende. Så den stunden blev väldigt stel efteråt, eftersom hans tjej var betydligt mer het på oss han klarade av. 

    Dock har det aldrig någonsin funnits ett endaste uns svartsjuka mellan oss, och det tror jag inte man kan ha om det ska kunna funka. Vilket inte gör det här till något som fungerar för alla då svartsjuka verkar vara väldigt utbrett och väldigt vanligt i vårat hetero-monogama samhälle idag.. och här på FL ;)...

    Jag deltar oftast på ett hörn..eller vill iaf veta var och med vem hon är, om något skulle hända henne eller mig...Sen får de göra vad de vill :)

    Ålder spelar oftast inte så oerhört stor roll, så länge personkemin stämmer och attraktionen finns där.

Svar på tråden Upptagen fru med annan