• Anonym (Ledsen)

    Min fitta har blivit mörkare, vill inte ha den längre

    Mitt underliv ser inte så där jätte "vacker" ut, tycker jag. Det är just färgen på blygdläpparna som jag starkt ogillar,har fått en brunare färg runt omkring och ser köttig ut (Alltså jag har inte upptäckt det här över en dag, utan under ett år kanske). Det här tär verkligen på mitt självförtroende och jag vågar inte ha sex med min kille som jag har dejtat under några månader. Tänk om han föredrar rosa/ljus fitta och säger att min är hemskt vidrig? Har tänkt göra slut med killen för man får piss. 

  • Svar på tråden Min fitta har blivit mörkare, vill inte ha den längre
  • Sensitiveguy

    Älskar killen dig så bryr han sig inte om färgen på din fitta.

  • Anonym (Ledsen)

    Har väldigt svårt att tro det, har kikat lite på porrfilmer och tjejerna där har ju bara rosa fittor...
    Nu tror jag att killar tycker väldigt olika, men jag blir så himla osäker på min egen. 

  • Drottningen70

    Gnid in med lite kaustiksoda så blir den rosa och fin igen.

  • killen

    Vad spelar färgen för roll. :) De e bara o köra på. Dumpar han dig pga det så e han intresserad. Då finns det andra som accepterar dig för den du är :)

  • Drottningen70

    "Accepterar som man är" ... Låter som om det är nån slags defekt med ett bruntonat underliv, när det i själva verket är helt naturluga variabler med allt från rosa, brunt eller lila.

    Om man inte har koll på hur ett normalt underliv ser ut är man inte mogen att ha ett sexliv överhuvudtaget.

  • Anonym (Ledsen)
    Nyfikna72 skrev 2015-03-29 19:17:06 följande:

    Sluta se porrfilmer som utgångsläge då..........de flesta andra ser nog ut som din skulle jag tro.


    Ja, jag ska väl nog sluta se porrfilmer..men jag känner mig så ensam om det här (låter fånigt jag vet, kan inte rå för det). 
    killen skrev 2015-03-29 19:18:33 följande:

    Vad spelar färgen för roll. :) De e bara o köra på. Dumpar han dig pga det så e han intresserad. Då finns det andra som accepterar dig för den du är :)


    Jo, jag tänkte det här med sexuellt attraktion, tänk om killen har någon slags brun-färg fobi! Men bryr ni killar inte alls om utseende/färgen? 

  • Anonym (Ledsen)
    Drottningen70 skrev 2015-03-29 19:22:07 följande:

    "Accepterar som man är" ... Låter som om det är nån slags defekt med ett bruntonat underliv, när det i själva verket är helt naturluga variabler med allt från rosa, brunt eller lila.

    Om man inte har koll på hur ett normalt underliv ser ut är man inte mogen att ha ett sexliv överhuvudtaget.


    Nej, för jag vet inte vad som klassas som "normalt" underliv, då kan jag lika gärna göra slut med killen för jag anses vara omogen för sex. 
  • Drottningen70
    Anonym (Ledsen) skrev 2015-03-29 19:27:39 följande:

    Nej, för jag vet inte vad som klassas som "normalt" underliv, då kan jag lika gärna göra slut med killen för jag anses vara omogen för sex. 


    Du behöver inte göra slut, men nej du är inte mogen för sex innan du får bättre koll på livets fakta ja.
  • killen
    Anonym (Ledsen) skrev 2015-03-29 19:27:39 följande:

    Nej, för jag vet inte vad som klassas som "normalt" underliv, då kan jag lika gärna göra slut med killen för jag anses vara omogen för sex. 


    Jag kan ju bara tala för mig själv. Nej fittans färg spelar ingen som helst roll. Nog bara du som nojjar innan du vet. Men de samma sak med killars kukar många tror de har för små. Men testar man så vet man att kvinnan inte bryr sig och att det fungerar alldeles utmärkt med sex. :)
  • Frontline
    Anonym (Ledsen) skrev 2015-03-29 19:19:25 följande:
    Kan man bleka? 
    Bättre att släcka lampan, till fittan hittar man utan att ha en strålkastare riktad mot den eller iaf jag gör det...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • MammAmma

    Kvinnors blygdläppar är olika mörka beroende på hur mycket pigment man har. Även killars pungar har ju olika färg så det är inget att hänga upp sig på.

  • dagon
    Anonym (Ledsen) skrev 2015-03-29 18:57:00 följande:
    Mitt underliv ser inte så där jätte "vacker" ut, tycker jag. Det är just färgen på blygdläpparna som jag starkt ogillar,har fått en brunare färg runt omkring och ser köttig ut (Alltså jag har inte upptäckt det här över en dag, utan under ett år kanske). Det här tär verkligen på mitt självförtroende och jag vågar inte ha sex med min kille som jag har dejtat under några månader.
    Din kille har med största sannolikhet ingen koll på hur ett kvinnligt kön ser ut och kommer att bli jätteglad när han får se det.

    Här står det om blydläppar:
    www.decibel.fi/information/kropp/tjejens-underliv-och-brost/tjejens-unederliv/underlivets-delar
    Huden på de yttre blygdläpparna är ofta lite mörkare än huden på resten av kroppen, det blir den oftast från och med puberteten, men den innehåller också mer pigment än resten av kroppen så den kan bli mer brunbränd eller fläckig.


    Hur gammal är du?
    Anonym (Ledsen) skrev 2015-03-29 18:57:00 följande:
    ...Har tänkt göra slut med killen för man får piss. 
    Det här förstod jag inte riktigt. Vad får du piss för?
  • Anonym (Mildred)

    Det är normalt med alla möjliga nyanser. Inte konstigt eftersom vi alla har olika nyans på hud , hår och tänder och allt annat. Bleka? Jag skulle inte låta starka kemikalier komma i närheten av min mus!

    Jag tror du kommer glömma din noja när du haft sex med din kille och sett att han går igång på dej oavsett nyans..

  • Anonym (x)
    Anonym (Ledsen) skrev 2015-03-29 18:57:00 följande:
    Mitt underliv ser inte så där jätte "vacker" ut, tycker jag. Det är just färgen på blygdläpparna som jag starkt ogillar,har fått en brunare färg runt omkring och ser köttig ut (Alltså jag har inte upptäckt det här över en dag, utan under ett år kanske). Det här tär verkligen på mitt självförtroende och jag vågar inte ha sex med min kille som jag har dejtat under några månader. Tänk om han föredrar rosa/ljus fitta och säger att min är hemskt vidrig? Har tänkt göra slut med killen för man får piss. 
    Inget konstigt att kroppen förändras med åldern. Man är inte 18 hela livet liksom. Visst är en "rosa" fitta finare, ser ju mer ungdomlig ut, men huvudsaken är (så klart) att den är skön att knulla.
Svar på tråden Min fitta har blivit mörkare, vill inte ha den längre