• Alexi

    Till moderatorerna med flera på familjeliv!

    Finns det något sätt att slippa se rubrikerna på alla trådar i ämnet sex bland de övriga trådarna?

    Vi är många som stör oss på att det är enorma mängder trådar på forumet som handlar om analsex mm och det är äckligt och grovt att få upp hrla tiden när man surfar runt bland senaste inläggen.

    Någon skrev att på andra forum hamnar inte sex-trådar bland övriga ämnen utan syns endast i sex-delen av forumet. Skulle det vara möjligt på Familjeliv?

    Kan man anmäla trådar som har äckliga/stötande rubriker?

  • Svar på tråden Till moderatorerna med flera på familjeliv!
  • Tecum

    Jag har inga problem med sextrådarna och de är en väsentlig del av FL:s karaktär. Om du inte ens tål rubrikerna får du väl häcka någon annanstans, typ på barnsidor upp till 10 år...

  • BeanBag
    Tecum skrev 2015-03-29 22:31:52 följande:

    Jag har inga problem med sextrådarna och de är en väsentlig del av FL:s karaktär. Om du inte ens tål rubrikerna får du väl häcka någon annanstans, typ på barnsidor upp till 10 år...


    Det var väl inte svar på frågan i ts?
  • Tecum
    BeanBag skrev 2015-03-29 22:33:11 följande:
    Det var väl inte svar på frågan i ts?
    Det var inte ditt inlägg heller.
  • BeanBag
    Tecum skrev 2015-03-29 22:46:28 följande:

    Det var inte ditt inlägg heller.


    Nej det var en fråga. Ditt inlägg var ett svar på en fråga som aldrig ställts.

    Tycker ta förslag är utmärkt då forumet har svämmats över av alla rumptrådar den senaste tiden. När jag blir sugen att läsa sextrådar så kan jag enkelt klicka mig vidare in på sexforumet.
  • Sweet Sofia

    Om nu inte tål vissa ämnen vare sig det är sextrådar eller ex politik så har man två val:

    1. Avsluta medlemskapet på FL.

    2: Inte gå in på senaste inläggen.

  • Ramborg

    Jag håller med TS. Det har gått så långt att jag drar mig för att läsa forumet på bussen, för det vore pinsamt om någon sneglar över axeln och ser rubriklistan.


    42.
  • lövet2

    Jag har slutat att ha i gång FL när 10-åringen är närvarande, för hon läser rubrikerna högt när hon går förbi datorn. Naturligtvis undrar hon vad jag läser för äckliga saker.
    Min fundering är om ägarna av FL verkligen vill att FL ska bli känd som inne-sajten för perversa sexfrågor?

  • Lindsey Egot the only one

    Använd appen så slipper ni sån skit

  • Alexi

    Lindsey: varför? Jag använder appen också, mycket, men trådarna är väl där också?

  • lövet2
    Lindsey Egot the only one skrev 2015-03-30 01:35:06 följande:
    Använd appen så slipper ni sån skit
    Jag har en stationär dator och ingen app. FL har varit en sida som gått att använda i vilket sällskap som helst. Nu börjar den vara lika skämmig att använda, som om man var ute och porrsurfade. Något för mörka kvällar instängd i sin ensamhet.
Svar på tråden Till moderatorerna med flera på familjeliv!