• Sensitiveguy

    Bästa partiledare/språkrör bland riksdagspartierna.

    Vem väljer DU?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bästa partiledare/språkrör bland riksdagspartierna.
  • Giovanna

    Go Sjöstedt! Rak, skarp, tydlig men behåller ändå lugnet i debatter.

  • Zuzanne
    Giovanna skrev 2015-03-30 00:08:47 följande:

    Go Sjöstedt! Rak, skarp, tydlig men behåller ändå lugnet i debatter.


    Håller med! Röstar dock inte på v.
  • Sensitiveguy
    Giovanna skrev 2015-03-30 00:08:47 följande:

    Go Sjöstedt! Rak, skarp, tydlig men behåller ändå lugnet i debatter.


    Jag gillar honom bäst fastän jag röstade på MP.
  • KiaL

    Vet inte om det här är för att locka fram vilka man röstar på eller alla SDanhängare..
    Hur som helst så röstar jag själv helt klart på Jimmy då jag tycker han är saklig, rak och får en att lyssna.

    De andra kastar mest skit på varandra och svamlar.

  • Anton Chigurh

    Jag är inte moderat, men bästa partiledaren någonsin är Calle B, han är helt outstanding, fel parti, men en otrolig karisma, och känns, hör och häpna...hederlig. Jag vet att han snackar skit ibland, men han gör det på ett otroligt sofistikerat sätt, han känns genuin, påläst, seriös, pålitlig (ja...jag vet !!! ) hederlig (som sagt...jag vet) och, jag vet också att han inte är partiledare längre, men han får min röst i alla fall.

    Kram //Antondance.gif


    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Sensitiveguy
    Anton Chigurh skrev 2015-03-30 10:31:31 följande:

    Jag är inte moderat, men bästa partiledaren någonsin är Calle B, han är helt outstanding, fel parti, men en otrolig karisma, och känns, hör och häpna...hederlig. Jag vet att han snackar skit ibland, men han gör det på ett otroligt sofistikerat sätt, han känns genuin, påläst, seriös, pålitlig (ja...jag vet !!! ) hederlig (som sagt...jag vet) och, jag vet också att han inte är partiledare längre, men han får min röst i alla fall.

    Kram //Anton


    Ha ha, du behöver inte skämmas. Jag tycker faktiskt att han har en intellektuell hederlighet, trots att han avviker mycket kraftigt ifrån min världsbild. Så du har inte på tok fel, i alla fall.
  • Sensitiveguy
    Titanochsilver skrev 2015-03-30 14:19:43 följande:

    Gustav Fridolin :)


    Good choice!
  • Giovanna
    Sensitiveguy skrev 2015-03-30 15:07:12 följande:
    Ha ha, du behöver inte skämmas. Jag tycker faktiskt att han har en intellektuell hederlighet, trots att han avviker mycket kraftigt ifrån min världsbild. Så du har inte på tok fel, i alla fall.
    Ett stort intellekt håller jag med om men att använda ordet hederlighet i samma mening som Carl Bildt? Nä då går skam på torra land!
  • Sensitiveguy
    Giovanna skrev 2015-03-30 15:28:37 följande:

    Ett stort intellekt håller jag med om men att använda ordet hederlighet i samma mening som Carl Bildt? Nä då går skam på torra land!


    Det har faktiskt Gudrun Schyman gjort; benämnt Carl Bildt som en person med en intellektuell hederlighet. Det är naturligtvis inte detsamma som att uppskatta hans åsikter, för det kommer jag troligen aldrig göra. Och flera med mig.
Svar på tråden Bästa partiledare/språkrör bland riksdagspartierna.