• Anonym (Man)

    Kvinnor.

    Vad gillar ni för kalsonger på män?

  • Svar på tråden Kvinnor.
  • Anonym (Manligt)

    Boxer! Jag hatar att se män ha på sig trosliknande kalsonger :-s

  • Anonym (Man)
    Anonym (Manligt) skrev 2015-03-30 02:05:39 följande:

    Boxer! Jag hatar att se män ha på sig trosliknande kalsonger :-s


    Lång eller kort modell? Vilken färg?
  • Anonym (Manligt)
    Anonym (Man) skrev 2015-03-30 05:45:03 följande:
    Lång eller kort modell? Vilken färg?
    Kort, färg spelar ingen roll. Men gärna med något mönster!
  • Anonym (Man)
    Anonym (Manligt) skrev 2015-03-30 06:46:07 följande:

    Kort, färg spelar ingen roll. Men gärna med något mönster!


    Men inte blommor?
  • Mrs Okänd

    Jag gillar enfärgade så man kan se konturen av paketet...och då menar jag på de män som jag vill se paketet på...haha...annars ska det täcka så mycket som möjligt, på de som jag inte vill se paketet på. Japp!

  • Anonym (Man)
    Mrs Okänd skrev 2015-03-30 07:25:06 följande:

    Jag gillar enfärgade så man kan se konturen av paketet...och då menar jag på de män som jag vill se paketet på...haha...annars ska det täcka så mycket som möjligt, på de som jag inte vill se paketet på. Japp!


    Vilken färg är mest önskvärd då? (på de du vill se paketet på, jag förstår det). Vitt?
  • Mrs Okänd
    Anonym (Man) skrev 2015-03-30 07:28:20 följande:
    Vilken färg är mest önskvärd då? (på de du vill se paketet på, jag förstår det). Vitt?

    Vitt kan vara snyggt men jag gillar ex marinblått. Det måste även vara en viss "stadga" i kalsongerna, fast min man har ett par mörkgrå med smala vita ränder, de är nog de snyggaste. Sen har jag köpt i sånt där halt microtyg, det är skönt att ta på...
  • Anonym (Man)
    Mrs Okänd skrev 2015-03-30 07:31:38 följande:

    Vitt kan vara snyggt men jag gillar ex marinblått. Det måste även vara en viss "stadga" i kalsongerna, fast min man har ett par mörkgrå med smala vita ränder, de är nog de snyggaste. Sen har jag köpt i sånt där halt microtyg, det är skönt att ta på...


    Det låter nice!
Svar på tråden Kvinnor.