• Anonym (VH)
    Äldre 30 Mar 03:06
    725 visningar
    19 svar
    19
    725

    Våldsvänster i samarbete med Expo och kvällspress

    www.dagenssamhalle.se/nyhet/granskare-som-inte-tal-en-granskning-14461

    SD-hatet har inga gränser?

  • Svar på tråden Våldsvänster i samarbete med Expo och kvällspress
  • Anonym (garn någon?­)
    Äldre 30 Mar 09:25
    #1
    +1

    Det är inte fel att granska SD politiker. Dagens expressen
    www.expressen.se/

  • Anonym (garn någon?­)
    Äldre 30 Mar 10:00
    #3
    Anonym (same same) skrev 2015-03-30 09:58:23 följande:

     





    Känns som en bra rökridå för att få väck uppmärksamheten från skavlans program.


    Så nu ska vi förbannade oss över dom jävla svenskar som dumt nog fick för sig att Sverige skulle vara svenskt och herre jävlar dom har även mage att säga nått negativt om islam...


     


    Rökridå?
    Menar du att dom här nämndemännen lagt en rökridå? För det är ju så att dom har dessa åsikter...
    Det är väl bra att det granskas för vem skulle vilja råka ut för en opartisk nämndeman?
  • Anonym (garn någon?­)
    Äldre 30 Mar 10:01
    #4
    Anonym (garn någon?) skrev 2015-03-30 10:00:22 följande:
    Rökridå?
    Menar du att dom här nämndemännen lagt en rökridå? För det är ju så att dom har dessa åsikter...
    Det är väl bra att det granskas för vem skulle vilja råka ut för en opartisk nämndeman?
    Partisk nämndeman. Fan att det inte går att redigera.
  • Anonym (garn någon?­)
    Äldre 30 Mar 10:18
    #6
    Anonym (same same) skrev 2015-03-30 10:14:43 följande:

    Rökridå.


    Skavlans anfall slog bakut och Åkesson fick positiv respons efter det, detta är respons och nu ska det skyfflas skit mot sd igen.


    Ja som sagt, korkade svenskar som har mage att säga nått emot islam och leva i naiv tro att Sverige tillhör svenskar, så kan vi inte ha det.


    Jag tycker att Skavlan gjorde en bra intervju förstår inte ramaskriet från sd folk faktiskt.
    Tycker du alltså att det är ok att nämndemän uttalar sig på det sättet och om det uppdagas så är det för att lägga en rökridå för att "Åkesson fick positiv respons"? Låter inte det väldigt konspiratoriskt tänkt?
  • Anonym (Wtf)
    Äldre 30 Mar 10:43
    #7

    Och SD gänget bara grinar igen och igen. Buuuhuuuhuu.. Det är synd om oss... Man får bara granska vänstern men det är orättvist att granska oss....Buhuuuu...

  • Äldre 30 Mar 10:55
    #8
    Anonym (same same) skrev 2015-03-30 10:14:43 följande:

    Rökridå.

    Skavlans anfall slog bakut och Åkesson fick positiv respons efter det, detta är respons och nu ska det skyfflas skit mot sd igen.

    Ja som sagt, korkade svenskar som har mage att säga nått emot islam och leva i naiv tro att Sverige tillhör svenskar, så kan vi inte ha det.


    Om svenskar är så korkade är det väl bra att blandas upp med människor från andra länder?
    I've gone to look for myself. If I should return before I get back, please keep me here.
  • Anonym (Wtf)
    Äldre 30 Mar 17:45
    #10
    Anonym (same same) skrev 2015-03-30 17:22:28 följande:

    Själv har jag inte sett det aktuella programmet, mer än jag vet hur sd generellt hanteras och såvida inte en mirakulös förändring har hänt sista timmar så kan jag tänka mig exakt varför folk blev upprörda.

    Nja, det är taktik, vad var det sist, Åkessons problem med spel "dök upp i media" lagom till valet?

    Jag tycker vi ska alla bara lägga ner med spridning av rassistfloskler och börja lyssnas på vad folk har att säga.

     

    Det är för fan inte ens lagligt att hänga ut folk på det sättet så lägg bara ner.

     


    Expressen har inte gjort något olagligt. Gör en anmälan själv så får du se.
  • Anonym (Wtf)
    Äldre 30 Mar 18:04
    #12
    Anonym (same same) skrev 2015-03-30 17:57:14 följande:

    Ja man låter dom bryta mot lagen.

    Vilket i sig är skam för landet vilka metoder man får ta till här.

     


    Vilken lag har de brutit mot. Precisera! Och igen, varför grinar du bara och gör ingen anmälan om du nu tror att Expressen brutit mot lagen?
  • Anonym (Wtf)
    Äldre 30 Mar 18:12
    #14
    Anonym (same same) skrev 2015-03-30 18:07:48 följande:

    För att man låter dom komma undan med det, ingen idee att anmäla.

    Häng du ut för dig främmande människor på det sätt så får du nog se vilka lagar du bryter emot.

    PUL kan ha nått med saken att göra.


    Du får läsa på lite i lagen och ta reda på vad journalister har rätt att göra och inte göra i egenskap av just journalister. Utgår från att du hittar lagarna själv.
  • Anonym (Wtf)
    Äldre 30 Mar 18:59
    #16
    Anonym (same same) skrev 2015-03-30 18:17:30 följande:

    Det var omkring det jag skrev, man låter dom komma undan med det.

    Att dom gömmer sig bakom journalist brickan och medvetet bryter mot lagen för att det är populärt att sparka mot allt som har med sd att göra är som sagt skam för landet.

     


    Du verkar ha svårt med antingen läsförståelse eller inte förstå vissa ords innebörd. Om du fortsätter envisas med att de begått lagbrott får du hänvisa till vilken lag man brutit emot. Har de inte gjort något olagligt i sin egenskap av journalister har de de facto ej brutit mot lagen. Capice?
  • Anonym (Wtf)
    Äldre 30 Mar 20:09
    #18
    Anonym (same same) skrev 2015-03-30 19:02:58 följande:

    Du verkar ha problem med att greppa helhetsbilden.

    Inget ovanligt idag 

     


    Ja fortsätt buhuhua du om du tror det hjälper.
  • Anonym (Se och hör)
    Äldre 30 Mar 23:41
    #19

    Vi har hört grodor från många partier och jag ser inga bevis nu, men har våldsvänstern hittat flera?

    Skavlan är nedsablad i Norge, finns SD där?

Svar på tråden Våldsvänster i samarbete med Expo och kvällspress