• Anonymos98789

    Behöver råd och hjälp!

    Hej!


    Jag har lite problem i mitt liv förtillfället ( inget super allvarligt egentligen). Men nu är det så att jag tidigare aldrig har haft ett förhållande innan pga att jag levt under väldigt strikta regler. Men nu struntar jag fullkomligt i det. Det är mitt liv och mina regler. 


    Jag har träffat en bra person som jag känner att jag har känslor för. När han kramar mig får jag fjärilar i magen, jag tänker ofta på honom och undrar vad han gör. Jag går ut supersent för att träffa honom under alla omständigheter. Men mina problem är att jag tror att jag har någon försvarsmekanism uppsatt. Jag har svårt för att känna av mina känslor, om jag typ är ledsen eller glad. Jag känner mest att allting står stilla. Men när jag träffat honom flyger tiden förbi väldigt snabbt. Men endå känner  jag inte dem där "kärlekskänslorna". Vad är ens kärlek? Oh hur vet jag att jag verkligen är kär i honom?


     


    Ngt hände och jag trodde att han skulle göra slut med mig.Så jag kände verkligen att jag ville börja gråta. Kände mig helt enkelt ledsen. Men jag är osäker. Han ger mig tiden jag behöver. Så vad ska jag göra?


     


    ( Är ny här så visste inte vart jag skulle placera denna tråden)

  • Svar på tråden Behöver råd och hjälp!
  • mermaid motel

    Hur länge har ni träffats då? Att du tänker mycket på honom och får fjärilar tyder ju på att du gillar honom, men det kan ju ta tid innan de där riktiga kär-känslorna kommer. Det är olika för alla. Varför inte bara slappna av, fortsätta träffa honom och se vad som händer?

Svar på tråden Behöver råd och hjälp!