• Anonym (hur står det till)

    Medlemmar på FL, lyckliga eller olyckliga?

    Kanske bara är jag,,,.


    Men jag blir lite nyfiken, och fastän det mestadels florerar trolltrådar på FL så undrar jag en sak med slutsats på trådarna som skapas här. Är användarna på FL väldigt lyckliga människor med få problem eller väldigt olyckliga med massor av problem, jag kan inte avgöra vilket det är, hur är det egentligen?


     


    Det som talar för att folk är väldigt lyckliga är samma sak som också talar för att de är väldigt olyckliga.


    Låt mig förklara hur jag ser det?


    Det skapas trådar konstant om små skitsaker som uppenbarligen verkar ställa livet på sin kant för folk, som tex liknande trådar..

    Åååh min partner spolade inte i toaletten i morse, skall jag lämna honom?

    Och dessa trådar är inte en eller två, förutom trolltrådar och trådar om graviditet så är dessa trådar helt klart de som tar över.. (förutom vissa analtrådar på senaste tid) Då undrar jag är man otroligt lyckligt lottad om man endast har detta som problem i sitt liv och därav måste hänga på FL och ?prata? om det, ELLER har man då problem överallt i sitt liv och därför ett rent helvete varje dag?

  • Svar på tråden Medlemmar på FL, lyckliga eller olyckliga?
  • Anonym (Tjej)

    Jag har ganska mycket "riktiga" problem, men jag är lycklig ändå Glad

  • Alexi

    Jag tänker att man kanske skapar en tråd här om sånt som är för litet eller för konstigt eller för pinsamt att prata med folk IRL om. Vanliga normala vardagsproblem tar man med sina kompisar/kollegor/partner osv.

  • Efraim Barkbit

    Tänkte bara.....

    Är definitionen av lycklig att man inte har problem? Tror faktiskt medlemmarna utgör ett bra tvärsnitt av Sveriges befolkning. Lyckliga och olyckliga.


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
Svar på tråden Medlemmar på FL, lyckliga eller olyckliga?