• Svar på tråden Män.
  • Anonym (alltid)

    Precis hur lätt som helst!

    Skulle kunna få sex 10 gånger om dagen om jag orkade.

  • Anonym (Man)
    Anonym (alltid) skrev 2015-03-31 12:20:44 följande:

    Precis hur lätt som helst!

    Skulle kunna få sex 10 gånger om dagen om jag orkade.


    Du skojar?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kille) skrev 2015-03-31 11:03:07 följande:

    Inte alls hittills.


    Gör det något?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Man) skrev 2015-03-31 13:22:56 följande:

    Gör det något?


    Ja det tycker jag. Allt aldrig kunna få riktigt utlopp för sin sexualitet kan vara jäkligt påfrestande. För att inte tala om känslan från att alltid bli nobbad.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kille) skrev 2015-03-31 13:42:24 följande:

    Ja det tycker jag. Allt aldrig kunna få riktigt utlopp för sin sexualitet kan vara jäkligt påfrestande. För att inte tala om känslan från att alltid bli nobbad.


    Onani? Ragga ej så blir du ej nobbad.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kille) skrev 2015-03-31 13:42:24 följande:

    Ja det tycker jag. Allt aldrig kunna få riktigt utlopp för sin sexualitet kan vara jäkligt påfrestande. För att inte tala om känslan från att alltid bli nobbad.


    Man kan ju inte tvinga någon att ligga med en. Får man inte till det är man väl inte tillräckligt attraktiv. Inget att göra åt.
  • Anonym (Tt)
    Anonym (Kille) skrev 2015-03-31 13:42:24 följande:
    Ja det tycker jag. Allt aldrig kunna få riktigt utlopp för sin sexualitet kan vara jäkligt påfrestande. För att inte tala om känslan från att alltid bli nobbad.
    Det är svårt att "få sex" för alla, hitta en flickvän istället så kan du få så mycket sex du vill. Så jobbigt det måste vara att lyckas ragga upp någon för att bara få sex en gång liksom... Bättre att göra det ordentligt en gång för alla och behålla henne sedan.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Man) skrev 2015-03-31 13:46:44 följande:

    Onani? Ragga ej så blir du ej nobbad.


    Onani är det enda jag har men det är väl rätt långt ifrån the real thing.

    Klart jag kan låta bli att ragga men då kommer jag aldrig att få träffa nån.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Tt) skrev 2015-03-31 14:30:24 följande:

    Det är svårt att "få sex" för alla, hitta en flickvän istället så kan du få så mycket sex du vill. Så jobbigt det måste vara att lyckas ragga upp någon för att bara få sex en gång liksom... Bättre att göra det ordentligt en gång för alla och behålla henne sedan.


    Och så kan man faktiskt inte att sex inte är hela livet och att onani är jävligt bra och dessutom jättelätt.
Svar på tråden Män.