• konstapeln

    "Kik" - Fruktgivande?

    Nyfiken, har sett att många andvänder det. Ger det någon frukt? Är väl mest ute efter nån att ha lite mys diskutioner med. Är 22 och dock gift. Så diskreta helst.
    Någon som vet något/använder det frekvent?

  • Svar på tråden "Kik" - Fruktgivande?
  • mackeyboy

    Beroende om du är kille eller tjej... jag använder kik lite grann men det är inte helt enkelt att bara hitta någon. En tjej som vill "sexta" eller liknande på kik har nog inga större problem att hitta någon villig, nog värre tvärtom.

  • Anonym (tjej)

    Jag kikar varje dag, ibland är det samma män och ibland olika. En del män har jag kikat med länge, vissa klarar jag inte av någon längre period.

  • mackeyboy
    Anonym (tjej) skrev 2015-03-31 11:27:28 följande:

    Jag kikar varje dag, ibland är det samma män och ibland olika. En del män har jag kikat med länge, vissa klarar jag inte av någon längre period.



    Då finns det hopp... Cool
  • konstapeln
    Anonym (tjej) skrev 2015-03-31 11:27:28 följande:

    Jag kikar varje dag, ibland är det samma män och ibland olika. En del män har jag kikat med länge, vissa klarar jag inte av någon längre period.


    Vad kikar ni om då? ;)
  • mackeyboy
    konstapeln skrev 2015-03-31 11:53:10 följande:

    Jag är man. Okej! Som sagt vill ju hitta likasinnade! Typ mys/sex prat bara.
    Är tacksam för PM också :)


    Ja, vem är inte det men det händer inte så ofta heller... haha
  • behind blueeyes

    Precis som ni övriga vill jag bara ha någon att mys prata med, inget mer, men som ni säger är det inte lätt att hitta.Kan ni ge några tips skulle jag uppskatta det mycket.

  • konstapeln
    behind blueeyes skrev 2015-03-31 12:44:03 följande:

    Precis som ni övriga vill jag bara ha någon att mys prata med, inget mer, men som ni säger är det inte lätt att hitta.Kan ni ge några tips skulle jag uppskatta det mycket.


    Kanske inte är den mest aktiva timmen här på FL dock... Hoppas på fler svar till kvällen... Synd att jag bara kan sitta här på jobbtid.. Frugan ser annars ;)
  • mackeyboy
    behind blueeyes skrev 2015-03-31 12:44:03 följande:

    Precis som ni övriga vill jag bara ha någon att mys prata med, inget mer, men som ni säger är det inte lätt att hitta.Kan ni ge några tips skulle jag uppskatta det mycket.


    Jag tror man måste ha ganska mycket tur faktiskt, självklart finns det både män och kvinnor som gärna pratar via kik men att hitta någon är en helt annan grej.

    Själv uppskattar jag lika mycket att föra en någorlunda normal diskussion via den lilla appen och inte bara sexrelaterat även om det är trivsamt ibland också.

    Några tips om hur man hittar någon har jag egentligen inte mer än att det bara är att hoppas och vänta, även om jag inte skulle gnälla jag heller om det dök in ett pm från någon som har lust att "prata" lite.

    Lycka till!
Svar på tråden "Kik" - Fruktgivande?