• mensverk o annat

    Fina rumpor?

    Jag undrar hur det från första början kommer sig att man kan ha en sexuell åsikt om en rumpa, ''tjejrumpan'' anses för många människor vara sexigare desto större och rundare, vilket många vet, men jag undrar varför? och hur kommer det sig att det blev så? Jag personligen är en ung kvinna som ofta kollar in andra tjejers rumpor mest bara för att jämföra eller av ren nyfikenhet. och jag tycker personligen att det ser bättre ut med en större och rund rumpa på oss tjejer. nu är det så mycket snack om att träna rumpan, få den rund, eller köp dessa jeans för att din rumpa ska se större ut! det finns till och med ett par slags trosor med inlägg. och allt det här tycker jag själv är väldigt intressant, för vilken ung kvinna vill inte ha kim kardashians kropp liksom? frågan e bara varför man tänker och tycker så om just rumpor? 

    Någon som har ett intressant svar eller något att kontra med? 

  • Svar på tråden Fina rumpor?
  • ViTvå

    Kim kardashians rumpa är inte fin. Den e för stor i mitt tycke. En fin rumpa ska vara päronformade. Det e snyggt.

    Endel har ju för stora rumpor för sin kropp

  • SkeggFarfar
    Kim kardashians faller inte i min smak. Gillar när dem är fasta, vältränade och lagom stora. Beror helt på hur tjejens kropp ser ut i övrigt. Ska vara proportionerligt förhållande övriga kroppen.
Svar på tråden Fina rumpor?