• Anonym (Kalle)

    Realistisk dildo?

    Ni tjejer som använder dildo...
    Hur vill ni att den ska se ut?
    Har fått för mig att det är en "killgrej" att den ska se ut som en riktig kuk...
    Vill veta mer, kommentera gärna.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Realistisk dildo?
  • Anonym (Tjej)

    Jag avskyr dildos men det vore ännu värre om den såg ut som en riktig kuk, huu. Liksom en avhuggen kuk... vad är sexigt med det? Ingenting Skrikandes Föredrar en riktig, varm och härlig som sitter fast på en kille.
    Ska jag använda någon leksak själv så använder jag kitorisvibratorer och då tycker jag om när de har någon orealistisk färg, typ lila/rosa eller så.

  • Anonym (Q)

    Tidigare vill jag bara ha en dildo som INTE såg ut som en kuk.
    Men numera har jag ett bättre och mera fantasifullt sexliv, även sexlivet med mig själv. Därav tror jag att mitt intresse för mer realistiska leksaker har kommit fram.
    Min man och jag brukar tillsammans fantisera om en eller flera extra män och för att göra fantasin ännu läckrare så tycker jag om att vi har en realistisk låtsas-kuk att leka med.
    En av favoriterna är en stor, mörk och väldigt verklighetstrogen löskuk med sugkopp. Den sätter vi fast på lämpligt ställe så att även min man kommer åt att tränga in i mig och jag för möjlighet känna två kukar i mig samtidigt.
    Det är en av mina absolut mest upphetsande fantasier.

Svar på tråden Realistisk dildo?