• Äldre 31 Mar 13:09
    832 visningar
    8 svar
    8
    832

    vågar inte göra grav test

    Jag hade min senaste mens 17 feb den har varit lite oregelbunden men inte såhär mycket.. hade sex den 3 mars och 5 mars (vid ägglossning) /oskyddat/han kom i mig.


    Haft som mens värk i två veckor nu, och brösten är svullna och lite ömma, ganska trött hela tiden.


    Gjorde gravtest den 23 mars, men då va de negativt. men hade kissat 1 och en halv timme innan jag testa mig.


    Kan de va så att jag är gravid ?


    Vågar inte riktigt testa mig och bli besviken. 


    hört att de kan va svårare att se om man är gravid tidigt om man är underviktig, kan de va sant ? 


    Snälla need some help.


    Ps är inte född 98a

  • Svar på tråden vågar inte göra grav test
  • Äldre 31 Mar 13:12
    #1

    gör ett test! om du går runt och känner efter hela tiden så kan det bli så att du tror mer och mer att du är gravid fast du inte är det.. då är det bättre att ta ett test så slipper du bli besviken längre fram

  • Äldre 31 Mar 13:19
    #2

    tänkte göra de förut när jag va ute och gick. den vart jag så nervös så närmare och närmare jag gick, så mena började skaka. kanske borde vänta några dagar till.. 

  • Äldre 1 Apr 12:54
    #3
    madde98 skrev 2015-03-31 13:19:09 följande:

    tänkte göra de förut när jag va ute och gick. den vart jag så nervös så närmare och närmare jag gick, så mena började skaka. kanske borde vänta några dagar till.. 


    men näää.. gör det så fort som möjligt. så slipper du gå och må dåligt i onödan! hur länge är det kvar tills du ska ha mens annars? kan bli jätte jobbigt att vänta tills dess..
  • Anonym (m)
    Äldre 1 Apr 15:15
    #4

    skuulle fått den 17 mars

  • Äldre 5 Apr 12:50
    #5
    Anonym (m) skrev 2015-04-01 15:15:21 följande:

    skuulle fått den 17 mars


    jahaaaduu.......hmm
  • Äldre 5 Apr 13:06
    #6

    Testa på morgonurin, så är ju testet mer säkert.

  • Äldre 19 Apr 15:52
    #7

    slutade med mf tyvärr..

  • Äldre 20 Apr 19:04
    #8
    madde98 skrev 2015-04-19 15:52:47 följande:

    slutade med mf tyvärr..


    mf?
Svar på tråden vågar inte göra grav test