• Anonym (Stock­holmsk­illen0­8)
    Äldre 31 Mar 13:10
    415 visningar
    1 svar
    1
    415

    Gravidhormoner eller något mer?

    Min tjej och jag har varit ihop i 8 månader,  hon är i 6e månaden i sin graviditet (jag är pappan) och vi har redan flyttat ihop.  (ja de gick snabbt)


    Jag förstår att man kan ha en nykär period i början,  sen går den över men ska graviditeten vara så här förkrossande eller är det så här hon var,  bara att jag inte visste om det? 


    Känner mig lurad samtidigt som jag gör allt för henne och tar hänsyn till hur hon mår...


    Hon blir arg om jag rör henne,  pussar är uteslutet,  jag måste sitta på andra sidan soffan, helst va i ett annat rum eller ute ur lägenheten  Går jag väl ut då blir hon arg för jag inte är hemma. 


    Utskällningar på 20 min upptill en timma är inte ovanligt.


    Sa upp min lägenhet,  försörjer henne och försöker göra det rätta för barnet och familjen men jag känner mig som en obekväm inneboende hela tiden... vet inte vad jag ska göra längre... känns inte som de går att prata med henne utan att hon blir arg...

  • Svar på tråden Gravidhormoner eller något mer?
  • Äldre 4 May 23:21
    #1

    Låter som hormoner. Vissa kvinnor blir verkligen ragator under graviditeten pga alla hormoner, jag tycker synd om er män som får stå ut så. :( men du får säga ifrån! Säg att bara för att hon är gravid så är det inte ok att bete sig hursomhelst, du ska inte få massa skit bara för att hon är full av hormoner. Stå på dig!

Svar på tråden Gravidhormoner eller något mer?