• Anonym (Kaffedraken)

    BF början av November 2015

    Hej! Det finns så stora trådar med alla som har BF i November, är ute efter en lite mer specifik tråd för oss som har BF första 2 veckorna i november. Vore kul att följas åt :) Jag har BF 8 november.

  • Svar på tråden BF början av November 2015
  • Anonym (Kaffedraken)

    Kul! Vad har ni för symptom? Jag har inte mått ett dugg illa på hela tiden utan jag är väldigt trött, ont i nedre delen av ryggen till och från, brösten känns som två stora svullna blåmärken och jag är hungrigare än vanligt. Och humörssvängningar, sambon frågade hos barnmorskan: "vet du när humörssvängningarna brukar gå över?"... ????

  • Anonym (Kaffedraken)
    aussies skrev 2015-04-01 18:17:00 följande:

    Kul! Vad har ni för symptom? Jag har inte mått ett dugg illa på hela tiden utan jag är väldigt trött, ont i nedre delen av ryggen till och från, brösten känns som två stora svullna blåmärken och jag är hungrigare än vanligt. Och humörssvängningar, sambon frågade hos barnmorskan: "vet du när humörssvängningarna brukar gå över?"... ????


    Jag är grymt trött, skulle kunna sova dagarna långa x) och jag har också sjukt ont i brösten , känns som dom ska sprängas , har även haft växtvärk i magen men de har avtagit va som värst för kanske 2 veckor sen. Men annars mår jag inget illa elle nåt så de e grymt skönt :) humörsvängningar har jag också en hel del , tkr synd om killen :D haha
  • Anonym (Kaffedraken)
    aussies skrev 2015-04-01 18:17:00 följande:

    Kul! Vad har ni för symptom? Jag har inte mått ett dugg illa på hela tiden utan jag är väldigt trött, ont i nedre delen av ryggen till och från, brösten känns som två stora svullna blåmärken och jag är hungrigare än vanligt. Och humörssvängningar, sambon frågade hos barnmorskan: "vet du när humörssvängningarna brukar gå över?"... ????


    Jag har haft illamående sen v 7 ungefär. Är v9 nu och hoppas att det går över snart! Trött som tusan och lite värk i livmodern. Annars går det fint. ????
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej!

    Jag har bf 7nov men det kan ju ändras på ultraljudet...????

    Jag är iaf idag i (9+2) v10 det är tredje barnet... Tripp trapp är 6 o 4år så nu väntar vi bara på trull ????

    Ska på inskrivning 30/4 verkar vara lång väntan, många gravida...

    Jag mår ganska ok bara väldigt väldigt trött o pyttelite illamående..

    Brösten e oxå som 2 svullna blåmärken ????

  • Anonym (Kaffedraken)

    Det var väldigt tyst i denna tråden ???? hur mår ni? På söndag går jag in i v 11... Kan bara äta frukt... Men är inte sugen på nån speciell mat????

    Kolsyrad läsk o godis o sånt får jag typ ont i magen av... Iofs bra...

  • Anonym (Kaffedraken)
    Fundileraren skrev 2015-04-11 02:57:34 följande:

    Det var väldigt tyst i denna tråden ???? hur mår ni? På söndag går jag in i v 11... Kan bara äta frukt... Men är inte sugen på nån speciell mat????

    Kolsyrad läsk o godis o sånt får jag typ ont i magen av... Iofs bra...


    Ja här är de tyst! Haha! Jag mår faktist bra, trött och ont i brösten o lite svullen på magen bara , och kan bli illamående om jag inte äter konstant typ,:) fick hem min ultraljudsmonitor igår så hörde bebisens hjärtljud! Va helt underbart :) jag går in i v 11 på måndag :)
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej!

    Har BF 4 november med mitt andra barn, har en dotter på 1,5 år.

    Fick MF i januari och två veckor senare tog det sig igen, har varit väldigt orolig denna gången.

    Har bokat UL den 28:e så nu går tiden i snigelfart känns det som..

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej hej. Jag är beräknad till den 7 nov.

    28 april ska jag göra KUB.

    Är det några fler som ska göra det?

Svar på tråden BF början av November 2015